16 Kasım 2008 Pazar

37 derece eğik olur derlerdi ama nasıl olacağını öğretmezlerdi...

Güzel bir el yazım olmasını çok isterdim. Belki emekliliğimde bunun üzerine düşerim biraz. Ne yazık ki bize okulda kitap harflerini öğrettiler el yazısından ziyade. Bir de 25 yaşında bir insanın emeklilik günlerini düşünmesi ne garip di mi... Dün bakkala giderken "insanlar liseyi bitirdikten sonra 35 yaşlarına kadar devlet onlara maaş bağlasa, insan hayatının en keyifli dönemi para kazanma veya okul üniv. falan fıstık derdiyle geçmese, eğlense gezse kültürlense bilgilense istediğinde okusa veya yüzse koşsa zıplasa atlasa, sonra 35inden sonra herkes devlete olan borcunu ödemek için çalışsa mesela 65ine kadar. Tabii 35inde bulacağın iş 35ine kadar kendini nasıl geliştirdiğinle ilişkili olacağı için her gün party timeeee diyenler için zor olabilirdi" diye düşündüm. Saçmalama hakkımı kullandım belki, belki de üzerinde düşünülesi bir teori buldum, bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.