22 Ocak 2009 Perşembe

Sıra sizde...



Geçen cuma akşamıydı, sanırım saat 5 suları. Tam 9 tane gitti. Şimdi sıra sizde.. bekliyorum.. Çünkü burda herşey çok ters gidiyo; çünkü ben iyice kararttım içimi son bikaç günde olan bi kaç b.ktan olaydan sonra, ve çünkü her sabah o boş kutuya bakmak çok fazla kimsesiz hissettiriyor beni...


3 yorum:

  1. o posta kutularini cok iyi biliyorum sekerim:D
    cok sevimsiz geliyolardi bana.
    ama bizimkiler kirmiziydi:)

    YanıtlayınSil
  2. aman beee ne bicim insanim ben kutudan bahsetmekten yazamadim
    witchiem kendini kimsesiz hissetme.
    zaten o kutuya bisey gelse ne olacak salak salak seyler geliyo bana da

    YanıtlayınSil
  3. bugünlerde biraz "dipteyim sondayım depresyondayım" durumları mevcut cadıcım... Geçen sene her hafta en az bi tane bişiy gelirdi bana Türkiye'den, hepsi de süpriz olurdu hiçbiri bişiy söylemezdi önceden. Gerçi arada "hadi amaaa sen de göndeeeer" diye yapıştıklarım olurdu ama onlar hiç göndermezlerdi zaten. Senin hikayeni bilmiyorum ama benim hikayemdeki kahraman hiç isteyerek gelmedi bu gavur memlekete. Ha şimdi çok güzel imkanlar var önünde o ayrı ama... ama'sı var işte... Zaten o "ama"lar yakmıyor mu canımızı hep...


    damla... damla.. damla...

    YanıtlayınSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.