4 Temmuz 2009 Cumartesi

kodum çalıştı :)))

Efenim şimdi şöyle oluyoooooor:


Bu ne demek? Şu demek:
Tezim için yapmam gereken iş yığının yüzde ellisi bitti demek.
Yazdığım kodalar çalıştı demek. Geriye
yıldızlarımın parametrelerini bulup istatiksel analizlerini yapmak ve tezi yazmak kaldı demek.
Ve hatta,
Amatör Astronomi Sempozyumu'na gitmek,
Kilyos'ta konaklamak,
gönül rahatlığıyla Gözlem Şenliği'ne gitmek demek.

Ha bi de teyzeme çok konuşma yahu yaptım işte al sana demek :))))

Hatta ve hatta, Ankara'ya gittiğimde dönüşte gitarımı da alıp arada bir yeniden gitar çalmam bile demek olabilir. Daha ne olsun?

Yupii ya yaa yeeee!!!!

4 yorum:

  1. çok ayıp çok, hiç yakıştıramadım ne o öyle kodum çalıştı falan.. Bi de bağırmalar çığırmalar kodum çalıştı diye.. çık çık çık.. yazık :D

    YanıtlaSil
  2. amatör astronomi sempozyumu kulağa lezzetli geliyo:p

    YanıtlaSil
  3. Bekleriz efenim yolunuz düşerse sizi de aramızda görmekten mutluluk duyarız :)

    YanıtlaSil
  4. Kodum çalıştı denildiğinde benim de aklıma tüplü televizyona yumruk atmak geldi. 8-)

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.