2 Eylül 2009 Çarşamba

kısa kısa

"Etme bulma dünyası" mı demeli "ilahi adalet" mi bilmiyorum... veya "alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste" de diyebiliriz. Sanırım benim ahım genellikle mazlum ahı kuralına uyuyo, benim başıma gelenler ise ilahi adalet olsa gerek... 

- Bonn ile ilişiğimi kesmek için gerekli yazışmaları yaptım...içim bi garip... nasıl olduğunu anlatmamalı, hatta düşünmemeliyim bile.
- Kendini dev aynasında görüp de canımı sıkanların gerçek dünyaya dönüşlerinin gözlerimin önünde olması çok garip...
- Hayatımdaki insanları hala gereğinden fazla umursuyorum. Herkesi s.ktr edip keyfime bakmayı öğrenmeliyim ACİLEN!

2 yorum:

  1. Hayatımızda ne kadar çok insan "o kadar çok baş ağrısı" demek... "İnsanları olduğu gibi kabul etmeli" felsefesi nedense bizim gibiler için hiç söylenmez :) En iyisi temizlik...

    YanıtlaSil
  2. Olduğu gibi kabul edemediğim insanları değiştirmeye çalışmak yerine hayatımdan çıkardığım, onlarla olan ilişkimi azalttığım için gaddar oldum hep ama şimdi görüyorum ki ılımlı insan olabilmek adına girdiğim onca eziyete gerçekten de gerek yokmuş. Büyüdükçe salaklaşıyor muyum ne?

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.