17 Ocak 2010 Pazar

Gerçekten mi, D&R?

Telefon ettim D&R'a. 20 dakikalık bir beklemenin ardından müşteri temsilcisine bağlanabildim sonunda. Pazar günü de müşteri memnuniyet hattının çalışıyor olmasının üzerine Müşteri Temsilcisi Demet Hanım'la aramızda geçen şu konuşma beni tam anlamıyla ihya etti.

WOS: Merhaba, benim bir siparişim vardı. Elime ulaştı ama eksik ulaştı.
MTDH: Sipariş numarasını alabilir miyim?
WOS: Tabii.. bik bik bik
MTDH: Hangi parça eksik?
WOS: Da Vinci Code. Ama kargo yetkilisine tutanak tutturmam mümkün olmadı.
MTDH: Tamam sorun değil. Ben not alıyorum şimdi. En geç Çarşamba günü elinizde olur.
WOS: O_o Teşekkür ederim.
MTDH: İyi günler.

Sersemledim resmen.. Ama yine de kitap elime ulaşmadan son sözü söylememekte fayda var.

6 yorum:

  1. d&r iyi çalışıyor :)
    Yanlış gelen bir kitap için tutanak tutturmamış olmama rağmen ellerinden geleni yapmışlardı zamanında. Tutanak olmadığı için değiştirmez diye düşünmüştüm ama önce doğru ürünü bulmaya çalıştılar, kalmamış. Ertesi gün kredi kartıma geri yatırdılar kitabın ücretini vs.

    YanıtlaSil
  2. Ya, ne güzel. Umarım benim de şansım yaver gider.

    YanıtlaSil
  3. D&R güzel ama Kabalcı'yı daha çok seviyorum. (İlla yorum yazacağım ya ondan.)

    YanıtlaSil
  4. Kabalcı'nın web sitesini kurcuklamadım pek. Fiyatlar hangisinde iyiyse ondan alışveriş yapmalı :)

    YanıtlaSil
  5. Gayet sorunsuz gelmişti bana. Hatta zaman zaman muazzam derecede indirimler yapıyorlar. Örneğin Otostopçunun Galaksi Rehberi'nin tek cilt basımını 40 lira yerine 20 liraya almıştım.

    Yine Kabalcı Kart çıkarıp yerinde alışveriş yaptığında ise anında indirimler mevcut. Hemen hemen her üründe indirim var. D&R kart gibi gıdım gıdım puan kazanmakla uğraşmıyorsun. Baya baya indirim diyorum daha ne diyeyim? :D

    YanıtlaSil
  6. Şimdi baktım Kabalcı'ya ben de. Yine indirim var epeyce; 24tl'ye veriyorlar beşibiryerde OGR'yi!

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.