15 Nisan 2010 Perşembe

BÖ2010

2 yıldır blog okuyorum, yazıyorum ve iki yıldır imreniyorum şu ciddi blog ödülleri meselesine. Her ne kadar kendimiz için yazdığımızı, kimse okumasa yorumlamasa da zaten yazacak olduğumuzu iddia etsek de karşımızda "bakalım nasıl yazıyormuş" diyen birileri olunca işin rengi değişiyor biraz. Kendini isptalamak mıdır, eğer öyleyse bile kimedir bu ispat bilmiyorum. Sonuçta günlük hayatımdaki insanlardan ancak 5 kişi vardır burayı takip eden. Demek ki eğer bir kendini ispatlama kaygısı var ise bile bu etrafa değil.

Neyse, neden bu yarışmanın içinde yer almak istediğimi bilmiyorum ama sonunda birileri çıkıp dese ki "aferim kız sen ne de iyi yazıyormuşsun" çok hoşuma gider, ki bu memnuniyetin asıl sebebi de tüm huysuzluklarımı ve aklımdakileri buraya olduğu gibi aktarışım olsa gerek.

Sözün özü, ilk defa diyorum ki, bi zahmet şu link üzerinden BÖ2010 sitesine gidip üye olup bana oy verin, ben de mutlu olayım.

PS: Kolejdeyken de okul seçimlerinde pek başarılı nutuklar vermiş değildim zaten, yine çok etkileyici bir "beni seçin lütfen" metni olmadığının farkındayım =I

3 yorum:

  1. Aferin kıs güzel blog
    wala sırf sen mutlu ol diye alakasız nickim ile girip kayıt oldum senin sebebinle bana oy vermezler inşl birde ödül verirlerse ben napim ödülü ne işim olur alla ala :Pp

    YanıtlaSil
  2. Ehe! Teşekkür ederim valla mutlu oldum billa mutlu oldum :)

    Oyalama ve ödül meselesine dahil olmak için başvurular geçti, ama oy kullanan bi daha kullanmasın diye yine de kayıt istiyorlar sanırım.

    YanıtlaSil
  3. oyun kullanıldı güle güle kazan (((:

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.