24 Temmuz 2010 Cumartesi

Gelinlik Damatlık Pasta Koşuşturmaca

Bir yandan gelinlik damatlık, davetiye dağıtılması, minik detayların halledilmesi, bir yandan 9-10-11 Eylül'de düzenlediğimiz gökyüzü ve doğa kampı için koşuşturmacalar, bir yandan UK vizesi için gerekli evraklar, bir yandan kongrede sunacaklarım için çalışmalar, bir yandan 15 eylül sonrası Bonn, Prag ve Armagh planları... ve şimdi aklıma gelmeyen kim bilir daha neler. Sersem oldum cidden. Aklımda yazacak bi dolu şey olmasına rağmen yazamıyorum. Twitter üzerinden micro blogging ile hallediyordum ama orda yazdığım her sıkıntılı şeyi ve iki de bir şişen gözümü abartan bir Zerrin'cim olduğu için sağ taraftan mavi kuşu kaldırmam gerekti. Yine de anlık güncellemeler için;  burdan takip edebilirsiniz tabii ki ;)

Damatlık halloldu sonunda. Dün gittik aldık. Bi dolu tadilat gerektiği için dükkandan elimiz kolumuz (ve cebimiz) boş çıktık ama oldu ya sonunda, acayip rahatladım. Gelinlik mevzusu ise ayrı bir olay. Terzimin ha bire son dakikada başka işleri çıktığı için, anladığım kadarıyla ancak ayın 7sinde veya 9unda teslim edecek gelinliği, yani 3-1 gün kala! Şaka gibi! Provalardan fotoğraflar koymak istiyorum ama bir yandan da bitince süpriz olsun istiyorum :) biraz daha dayanmam gerek.
Yarın olabildiğince çok kimse toplaşıp nikah şekerleri halledicez bizim evde. Ama herşeyimiz bi değişik, nikah şekeri değil de akçaağaç tohumu vericez misafirlerimize. Kutuların katlanması, tohumların konulması, kutu içine birer minik not, ve sonra da kurdelenmesi gerek. Bakalım nasıl olacak?

Uyuz Atakule yetkilileri pastamızı dışarıdan getirmemize izin vermiyorlar. Biz de o saçma maket pastayı kesmek istemiyoruz. Minik bi süpriz olacak pasta ile ilgili ama onu da söylemiycem, merak eden gelsin :))

Başka başka... sanırım en güncel haberler böyle. 
Kalın sağlıcakla!

2 yorum:

  1. 5 yıldız verecektim, oylama şeysini kaldırmışsın.

    YanıtlayınSil
  2. kaldırmadım ki cici...
    yüklenmesi için azıcık zaman vermelisindir belki? ;)

    YanıtlayınSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.