8 Kasım 2010 Pazartesi

Maskeli cadı

Merhaba!

Ne yazık ki bu bir veda yazısı olacak birazcık... ama sadece birazcık, tam anlamıyla değil. Evet, hala daha İsrail günlüklerinin son yazısı yazılmadı ve Belfast'ta neler olduğunu bilmiyorsunuz ve hatta Bonn, yeni ev, yerleşme ve iş meselesi ve daha bir dolu şey... bunlar devam edecek diye umuyorum ama...asıl uzulduklerim, sinirden kudurduklarim, beklentilerim, hayalkirikliklarim, kufurlerim, siyasi düşüncelerim, dini görüşlerim, mutluluk çığlıklarım..içimdeki pembe saçlı minik cüce burada daha fazla duramayacagina karar verdi.

İnsan kendi gibi olamadığı yerde daha fazla durmamalı bence. ilişkilerde de böyle düşünürüm ben, bu yüzden zaten ya çok kısa sürmüştür ilişkilerim ya da upuzun. Kimse için değişmek istemediğim gibi kimsenin de benim için değişmesini istemem, inanmam çünkü koca koca insanların değişebileceğine.

Ve işte şimdi bu minik cadı, baktı ki burada daha fazla kendi gibi kalamayacak...göçmeye karar verdi. Henüz yeni mekan belli değil. Ama belli olduğunda haberdar olmak istiyorsanız, gerçekten merak ediyorsanız neler olduğunu kalbimin içinde... o zaman bi mail yazmaya zahmet edersiniz diye düşünüyorum. Eger isterseniz bana haber verin; witchieofstars@gmail.com, yeni yerim belli olunca size haber veririm...

Tanıdıklar, arkadaşlar, beni bilenler, vs. vs. vs. zaten fecbook üzerinden haberdar oluyorlar herşeyden. Zaten gerçekten merak eden arkadaşlarım bir mesaj atıp soruyorlar durum nedir diye ve zaten olabildiğince buraya yazmaya çalışacağım...

Bu bloğu ilk açarken, artık "bir gazetede köşe sahibi bir yazarmisim gibi" gibi düşünüyordum. Sanırım gazete köşemi günlük gibi kullanmaya başlayınca kuyruğum sıkıştı biraz. Gazetede ciddi, doğru ve gerçek şeyler yazmak lazım değil mi?

E madem bloğu kapatmiyorsun, bunun neresi veda yazısı diyen çıkar mi aranızdan? Sanmıyorum.. Şimdilik gidiyoruz ben, hayallerim, hayalkirikliklarim, ümitlerim ve mutluluklarim...

Bunca zaman okuduğunuz, yorumlarınızı paylasitiginiz, yanımda olduğunuz için teşekkürler.
Artık sahnede maskeli cadı!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.