11 Ocak 2011 Salı

Okunmamışlar okunmuş


Bazı bloglar var ki günlük koşuşturmaca içinde okumaya kıyamıyorum. İstiyorum ki alayım netbook'umu kucağıma, kahvemi elime, geçeyim ekranın karşısına, sanki o blogun sahibiyle karşılıklı sohbet edermişcesine okuyayım yazıları. Ne var ki sevgili reader bu zevkimin içine ediyor zaman zaman. Okumadığım çoğu yazı okunmuş haline geliyor. Nedir ulan bu durum diye celallendim ve bakın ne buldum: Tıklayınız!

Tembeller için özet geçeyim. Dur ya! Nedir bu tembelleri besleyişimiz? Sonra da şikayet et neden tembeller diye! Hep benim gibilerin yüzünden. Tembeller için özetmiş. Peh! Bırak okusun tembel! 

Neyse, olay şu: 30 günden daha eski yazılar otomatik olarak okundu olarak işaretleniyormuş. Aynı şey 10.000'den fazla okunmamış yazı olduğunda da söz konusuymuş. Bu iki koşuldan herhangi birinin sağlanması durumunda koşulu sağlayan yazılar okundu olarak görünüyorlarmış. 
Bilginize.

2 yorum:

  1. Ben de iki haftalık okunmamışlıkta nereye kayboldu yazılar diyordum valla iyi oldu. Alla alla günde 1000 yazı oluyordu nasıl oldu da yok oldu onca yazı diyordum :/ Vay arkadaş..
    Bazı özel bloglar var ben de aynı senin okuduğun gibi okumayı tercih ediyorum. Böylesi daha güzel ;)

    YanıtlaSil
  2. yaa işte bu reader çaktırmadan ne işler karıştırıyormuş, araştırmacı cadınız üşenmedi buldu =P

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.