22 Şubat 2011 Salı

rüya hayal plan tasarı

rüyalardan nefret ediyorum çoğu zaman. beni uzun zamandır özlediğim bir zamana taşıdıklarında da, asla erişemeyeceğim hayalleri yaşattıklarında da. ben sevmem hayal kurmayı. ne gelecek hayalleri ne tatil hayali, sevmem. kendimi kandırmak gibi gelir. sanki asla ulaşamayacağımı bilmenin çaresizliğiyle kendimi hayallerle avutuyorum gibi. ben son yıllarda gelecek planı yapmayı bile bıraktım değil hayal kurmak. 1 yıldan uzun vadeli planım yok. 1 yıl bile uzun bence. şimdiki en uzun vadeli gelecek planım Mart ortasında gideceğim Güney Afika gözlemi, o kadar. yazın başka güzel şeyler de olsun diye çabalıyorum ama plan değil onlar, hayal de değil, şimdilik sadece taslak. taslaklar gerçekleşmeyebilir ve bu sorun olmaz benim için. ama hayaller başka. hayalleri de sevmem, beni kendimden alıp götüren rüyaları da. rüyalarda sıkışıp kalıyorum bazen. bu sabah da öyle oldu. iyi değilim o yüzden.

2 yorum:

  1. :) hayaller ve planlar gerçekten de komik şeyler. çünkü sen o "sığ" planları tasarlarken, bir şeylerin hayalini kurarken aslında kader işlemeye devam ediyor, evren değişiyor da değişiyor, şartlar evriliyor da evriliyor ve bir bakıyorsun ki evde sen o hesapları yaptığın sırada tüm değişkenler almış başını gitmiş, formüller değişmiş, her şey uçmuş!

    hayalleri severim, planları da severim, sadece birer eğlence olarak kaldıklarını bildiğim sürece. böylece olmadıkları zaman hayal kırıklığına uğramam... 1 aylık planlarım tutmazken değil 1 senelik, günlük yaşamayı bile büyük başarı görüyorum şu dünyada artık:)

    YanıtlaSil
  2. onu bunu boşver de ne zaman geliyorsun sen onu söyle artık =)

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.