18 Mayıs 2011 Çarşamba

Angry bird!




NASA'ya giden arkadaşımız Tom için yaptığım AngryBirds pastasını facebook ve twitter'da paylaşmıştım ama sanırım buraya koymaya fırsatım olmamıştı. 


       


Yarı-verimli bir günün sonuna doğru postakutumda bulduğum hediyenin üzerine sanırım o pastayı da burada paylaşmam mantıklı olacaktır... Pek anlamadınız ne dediğimi di mi? Hikaye kısa aslında. Posta kutumda bulduğum bir zarfın içinden çıktı bu kızgın kuş - en alttaki fotoğrafta görebilirsiniz kendisini. Bir firmanın hediye adı altında rüşveti aslında bu; internette onları övmem ve kendilerine 5 yıldız vermem içinmiş, böyle yazıyor içinden çıkan minik notta. Benim angry birds seven biri olduğuma dair bilgiye nerden ulaşmış olabileceklerini düşününce aklıma facebook ve twitter dışında bir yer gelmiyor doğrusu. Üstelik gelen paketin üzerinde Armagh adresim olmasına rağmen Türkiye'deki telefon numaram yazıyor. İşin daha da komik yanı ise, pakette firmaya ait hiçbir bilginin olmaması. Yani hangi firmaya 5 yıldız vermemi istedikleri hakkında hiçbir fikrim yok. Tek bildiğim bu kızgın kuşun bana çok süper bir moral olduğu! Çok mutlu oldum, çok!


Hemen ofisin penceresine astım! 

3 yorum:

  1. Yok artık! Ne çok sevilen bi oyunmuş bu oyunu bitirdim ama hastası falan olmadım. Bende mi bir gariplik var acaba? :))

    YanıtlayınSil
  2. Kesinlikle çok sevilen bi oyun! Hem bitirsen bile Season'ları çıkıyor ya sürekli, hiç bitmiyor o bakımdan. Hatta şimdi bir de Rio çıktı. Oyun bir yana, kuşlar çok sevimli!

    Ben hastası değilim aslında: oyunu bitirdikten sonra başa dönüp her seviyeyi 3 yıldızla bitirmeye çabalayanlar var! =D

    YanıtlayınSil
  3. Facebook'ta görmüştüm bu pastayı :)
    Bir şey söylesem, herkes bu oyundan bahsediyor diye nedir ne değildir diye bakayım dedim. Malum benim telefon. İnternette online olarak oynayabileceğim bir yer buldum. Allahım çok sıkıcı.. Yani ben bir bir şey bulamadım bu oyunda :)
    Ama kuşlar çok tatlı o ayrı tebii :)

    YanıtlayınSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.