29 Ocak 2009 Perşembe

elele verdiler, gezintiye çıktılar, bekliyorum dönecekler...


Ben bi düğüm oldum ki sormayın... Yani düğüm de değil aslında ama böyle bi garip bişiy işte. Kafam karıştı diycem ama o da değil... İçim karıştı sanırım benim... Böyle bazen kalbim tutuyo elinden aklımın, alıp başlarını gidiyolar bi uçurtmanın peşisıra. Tamam, uçurtma da benim uçurtmam, bu bakımdan pek bi sorun yok gibi de... 

Birisinin de bi miktar şu sınavlara çalışması lazım di mi ama? Hay allah yaa... Sanırım kuantumdan nasıl olsa kalcam diye bu abuk haller şimdilik.. bi de iç karışıklığı nedeniyle... Bunlar geçince ben akıllı uslu oturur kozmoloji çalışırım heralde. Çalışırım di mi? Çalışırım çalışırım.. yani inşallah...  

Zerrincim'e Not: Bu entry'yi yazan kesinlike witchie değildir, ben onun klonuyum, o yaklaşık 2 saattir aralıksız bi şekilde kuantum çalışıyo, çok güzel gidiyo, kesin en az 5 soru yapacakmış sınavda öyle dedi. Merak etme sen ;)

3 yorum:

  1. eheheh :D
    basaricaksin canim basaricaksin.
    evet calisirsin.
    hadi göreyim.
    son birkac gündür bende de acayip bir ders calisma istegi var nedendir acaba:D

    YanıtlayınSil
  2. Çalışmaya çalışıp da çalışamamanın, konsantre olamamanın, öküzle tren arasındaki aşkın kitaplarla benim aramda başlamasının ve tüm bunların midemde oluşturduğu krampların yüzünden ölücem sanırım cadıcım.. En yakında sen varsın, bi demet papatyayla gel e mi..helvamda da o minik ince uzun, adının ne olduğunu bilmediğim, kuş üzümü değil de diğeri olan şeyden bol olsun, lütfen...

    Stresten patlayarak ölüyorum, hakkınızı helal edin... 12'i Mart'a kadar her gece benim için de biraz dua edin, nooluuuuurrr....

    YanıtlayınSil
  3. dua etmek mi?
    Hatim indiricez hatiiiiimmmm
    arkadaş dua edicez de kelime bulamıyoruz. yukarıdaki de şaşırdı kaldı dualarımıza:
    "allahım sen witchie'ye akıl ver, kafasındaki tüm delilikleri yok et yerine quantum equationlarıyla doldur, bol sıcak hava, pırıl pırıl bir gökyüzü gibi zihin açıklığı ver ve lütfen sezen dinlerken hoparlörünü, kulaklığını boz" diyoruz diyoruz da o da şaşırdı artık.

    YanıtlayınSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.