8 Şubat 2009 Pazar

Bazı insanlar...


- Bazı insanlar o kadar çok kalp kırıyor ki bir zamandan sonra onların da bir kalbi olduğuna inanamıyorum

- Bazı insanlar beni o kadar çok mutlu ediyorlar ki gerçekten var olduklarına inanamıyorum

- Bazı insanlar o kadar o kadar düşüncesiz davranıyorlar ki, kendilerine düşünceli davranılmasını nasıl bekleyebiliyorlar, anlayamıyorum

- Bazı insanlar bana o kadar benziyor ki, paralel evrenlerde aynı şartlar altında bu yaşa gelip sonra bu evrende "bakalım birbirlerini görünce naapıcaklar" diyerek karşılaştırıldığımızı düşünüyorum

- Bazı insanlar o kadar benciller ki, Güneş'ten haberdarlar mı diye merak ediyorum; keza Dünya onların değil Güneş'in etrafında dönüyor

- Bazı insanlar ellerindekinin kıymetinin o kadar farkında değiller ki, kaybettikleri zaman bile değerini anlamaları zaman alıyor

- Bazı insanlar o kadar duygusuzlar ki çok rahat duygu sömürüsü yapabiliyorlar

- Bazı insanlar o kadar sabırlılar ki olgunluklarına imreniyorum

- Bazı insanlar o kadar sessizler ki anlayamadığım bir şekilde korkuyorum onlardan zaman zaman

- Bazı insanlar o kadar korkunç ki ancak başkalarını acıtarak dindirebiliyorlar kendi acılarını

- Bazı insanlar o kadar yalnız ki, yalnız olduklarının farkında bile olmadıklarını zannediyorum zaman zaman

- Bazı insanlar o kadar sevgisiz büyütülmüşler ki, kendilerinden başka kimseyi sevmeye cesaret edemiyorlar bence

ve

- Bazı insanlar o kadar sevilesi ki, sevmeye doyamıyorum...

1 yorum:

  1. - BİRİSİ o kadar dayak düşkünü ki, eşek sudan gelinceye kadar diil, eşekler ordusu Sudan'dan gelinceye kadar pataklasan yine de ille de sınav zamanı aşık olmazsa olmuyor
    - O BİRİSİ o kadar protest kafa ki, sınavda geçmek yasak dense ömrünü sınavlara adar
    - VE O BİRİSİ o kadar cadı ki, tüm deliliklerine rağmen yüreğime bağdaş kurdu oturdu, ne kadar kızsam, sevmeye doyamıyorum

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.