17 Mart 2009 Salı

Çamaşır suyu!


Bugün hayatımda ilk defa çamaşır suyu kullandım ve dehşete düştüm! Aynı o reklamdaki kadınlar gibi sevinç nidaları atarken buldum kendimi! Beni o halde görseler kesinlikle çamaşır suyu reklamında oynamam için en az 84 teklif gelirdi. Tanrım o leke çıktı yaa!!! Cümle çok klişe ama gerçekten de çıkmaz dediğim lekeler çıktı! Bembeyaz oldu yahu bembeyaz, yeni gibi!!!!
İnanamıyorum hala!

Geçen haftaki kahramanım alkolden sonra bugünün kahramanını çamaşır suyu ilan ettim! Çamaşır suyunun gücüne tapabilir miyim acaba? Allahım çok heycan verici bişiy bu! Kim bulmuş acaba? İlk ne amaçla kullanmışlar? Yanlışlıkla mı bulunmuş yoksa özel bir amaç için mi üretilmiş? Merak ediyorummm!

Buyrun okuyun, siz de öğrenin neymiş şu çamaşır suyu!

3 yorum:

  1. :) allam tek deli ben değilmişim şu hayatta. çok şükür nidaları atıyorum şu an :)
    koklama kafa yapıyor yalnız :D

    YanıtlaSil
  2. içme onu, alkolden sonraki kahraman.

    YanıtlaSil
  3. Domestos şahanedir asıl.offf yeşil olanı candır,şimdi mavide çıkartmışlar..dök heryere ..oohh misss.bağımlılık yapıyo ama işte...heryer bembeyaz....

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.