17 Mart 2009 Salı

Love is in the air!


Şimdi şöyle oluyor:
Ben evden 22:30 sularında çıkıp 23:16'da merkezden shuttle'a binip 30dk da havaalanında oluyorum, sonra 00:50'ye kadar OnurCUM'u bekliyorum, sanırım en geç 01:00 sularında kendisiyle buluşmuş oluyoruz, sonra 04:14'deki trenle Köln'e, ordan da Bonn'a geçiyoruz; duruma göre ya merkezden otobüse biniyoruz ya da tıpış tıpış yürüyoruz. Eve vardığmızda saat sabah 6 civarı oluyor, vurup kafayı uyuyoruz. Ne zaman uyanırız allah bilir ama umarım 1,5-2'den önce uyanmayız, keza bizim katın mutfak tezgahını değiştirdiler bugün, o yüzden yarın öğlen 1'e kadar ocak ve fırın kullanmak yasak =/ Onca yorgunluktan sonra kahvaltısız kalmak da pek hoş olmaz sanırım..
Ondan sonra da artık bi sonraki entry ne zaman girilir, hiçbi fikrim yok efenim, olayların gelişimine göre bakıciiz artık.
Şimdi tüm mesele saat 22:30'a kadar vakit geçirmeyi becerebilmek...

3 yorum:

  1. anaaaa öldürürürm seni bütün gelismeleri yazicaksin uleyyyynn:D
    ahahahha cok sevindim yaaa geliyo demek sonunda vallahi sevindim billahi sevindim:D
    ayyy benim icim kipir kipir oldu siz bulusucaksiniz diye:D

    YanıtlayınSil
  2. aaa süper bir program süper süper. kıskandım seni:)

    YanıtlayınSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.