6 Ağustos 2009 Perşembe

heeeeelp piliiiiiiizzzz

Gittik Ankara'ya, nişan oldu bitti, bence garip komik saçma lüzumsuz anlar da yaşandı ama hiçbiri nâhoş değildi, hepsi de geleceğe bırakılan komik anılardı.

Asıl olay o değil şu: hani Erciyes'te araştırma görevlisi kadrosu açılmıştı ama kimi alacakları bile belliydi ve bana sen boş yere başvurma demişlerdi ya hani. Açılan kadro sayısının 4 katından fazla başvuran olursa o zaman bir ön değerlendirme yapıyorlar; ALES ve dil puanı kullanılarak bir ön değerlendirme katsayısı hesaplıyorlar. Ha işte buna başvuranların sayısı 5 kişi olunca bu ön değerlendirmeyi yaptılar ve o çocuk geçemedi! Sevindim mi? Hayır! Hem aslında o çocuğun u kadroyu hak edebileceğini düşündüğümden, hem de eteklerim tutuştu yahu ne sevinmesi! Bilseydim nişanı falan bırakır oturur evimde çalışırdım! Ha bi de milletin lafına uyup başvuru bile yapmayacaktım da NFA sağolsun, onun gazıyla Ziza'nın da getirdiği evraklarla başvuru yaptım koştura koştura. Şimdi mi? Sabahtan beri çalışıyorum güya ama saçma sapan şeylere bakıyorum öyle deli gibi. Aklıma ne gelirse ona bakıyorum. Biraz Güneş fiziği çalışıyorum, biraz gözlemsel aletler, sonra dönüp tayf bakıyorum biraz, biraz genel astronomi... Offf... şaka gibi... İşin açığı kadroda gözüm yok, ama sınava girince ben heycandan yine lâl olursam, heycanlanıp saçmalarsam çok fena olucak. Adamlar demeyecek mi bu kızın 3. masterı bu üstelik 2 sene de Bonn'da geçirdi ama hala bi b.k bilmiyo diye... Ben cevaplıyım tüm soruları da beni kadroya almasalar da olur. Ha alsalar çok süper olur tabii ama zaten çok umutsuz bakıyorum duruma...

Neyse ya, siz dua ediverin birazcık olur mu, noolur... Ben de biraz daha çalışayım da sonra en kısa zamanda nişan fotolarını da koyarım buraya artık...
PS: bi saattir aradığım terliği de bu fotoğrafı çekip bilgisayara aktarınca buldum, notların arasındaymış :)))

1 yorum:

  1. ahaa! ben de aynı durumdayım :) demek ki aynı duanın başına sadece adını eklemek yetecek :)

    YanıtlayınSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.