22 Eylül 2009 Salı

alternatifler

Kitap okurken bile çantamda mutlaka bir alternatif bulundururum. Herhangi bir şeye mecbur olmamak gibi bir takintim var. Okudugum kitap da dahil buna. Zaten bu yüzden ne zaman kendime bir çalisma plani çikartsam tüm anarşik duygularim ayaklanir ve çalisasim varsa da çalismam. Benim herhangi bir seye mecbur birakilmam söz konusu olmamali. Çünkü yapmiyorum o zaman. Bir yolunu buluyorum ve yapmiyorum. Bir seyi ancak istiyorsam yapiyorum. Istemek zorunda birakilmam bile bir kabus hem benim hem de etrafimdakiler için. 

Gel gör ki bu alternatifli yasama olgusunun suyunu çikartmis bir teyzem var. 1 haftadir yazliktaki diyaloglarimizdan bazilari:

Zerrin'cim: Aaa, ben WOS'a seftali soyacaktim yahu
diyip masanin üstündeki seftaliyi alir.
T: Ay dur dur soyma.
Z: ? Neden ki?
T: Bak bi de dolapta var seftali. Soguk yemek ister belki.

WOS: Dondurma yiyecekler parmak kaldirsiiin
Herkes kaldirir
T: Ay ama bi dakka.
WOS: Nooldu?
T: Belki kuruyemis yemek isterler?
WOS: Tamam canım ben dondurma sordum şimdi.
T: Ha tamam ama kuruyemiş de var, bilin diye dedim.
WOS: Dondurmalar geliyooo
T: Aaa dur dur
WOS: Nooldu?
T: Meyve de var, belki isterler?

T: Bugün ne yapalim WOS, söyle bakalim
WOS: Vivanco'ya gidelim.
T: Emin misin bak istersen jandarma tesislerine de gidebiliriz.
WOS: Yok teyzecim ben Vivanco'nun sahilini seviyorum.
T: Hıı, tamam o zaman. Ama bi de öğretmenevinin olduğu yer var istersen?
WOS: Biliyoruz teyzecim ama ben Vivanco'ya gitmek istiyorum
T: Ha, tamam tabii orasını istiyosan sorun yok.
T: Haa, bak aklıma geldi, istersen Kıbrıslı'nın Yeri'nin ordan da girebiliriz denize?
WOS: Teyzeeee!!!! 

T: Aaaa, anne nerden buldun o hirkayi?
Anneannem: Kapinin arkasinda asiliydi. 
T: Bana söyleseydin ya keske.
A: Neden ki?
T: E bak onun kirmizisi da var, belki onu isterdin.

T: Aaa, dondurma mi yiyosun.
WOS: Evet, sen de ister misin?
T: Yok ben istemem de.. diger çesitleri de vardi baktin mi?
WOS: Hıı evet.
T: E o zaman neden o elindekini aldin, sen beyaz çikolatali seversin?
WOS: Bu defa da bunu deniyim dedim.
T: Aaa, hmm... Bence sen görmedin o beyaz çikolataliyi da ilk gördügün buydu o yüzden bunu aldin. Di mi? Sen elindekini bana ver, al bunu ye
WOS: Teyzeeeeeee!!!!

T: Havlun var mi?
WOS: Sadece plaj havlum var, banyo havlusu getirmedim sende vardir diye.
T: Evet evet var tabii ki. Bak surdan seçebilirsin istedigini.
WOS: Tesekkürler teyzecim.
5 dk sonra gelir
T: seçtin mi?
WOS: Evet teyzecim digerlerini dagitmadan en üsttekini aldim merak etme.
T: Ay yok ama orda eflatun olan vardi onu neden almadin?
WOS: Alttaydi o, ugrasmak istemedim. Zaten havlu iste noolcak ki.
T: Aaa, olur mu ama.. Ben sana eflatunu vereyim bekle de. 

Sanırım bir süre alternatifsiz yaşıycam!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.