23 Eylül 2009 Çarşamba

Sen de mi Kaufhof!?!

Ne zaman Rossmann'da indirime girse benim parfümüm, hemen Kaufhof'a uğrardım Zerrincim'in parfümüne bakmak için. Şimdi de tam tahmin ettiğim gibi, Kaufhof'ta da  CK indirimde! Bonn'a gidip alışveriş yapmak istiyorummmmm!!!! Eve giderken de fishsticks almak istiyorum, burdaki ucube fiyatlara inat! Hatta yanına da patates salatası ve adını bilemediğim o meyve ezmesi ve kremadan almak istiyorum. Sabahları da koşuya çıkmak istiyorum. Elena'nın tüm uyarılarına rağmen koşudan gelir gelmez bir salkım üzüm yiyip, bir sonraki öğünümü yurttakilerin şaşkın bakışları altında saat 4'e saklamak, sonrasında mutfakta biraz vakit geçirmek, akşam vakti biraz şarap içmek... Offf, odamda olmak istiyorum ben! Ve hatta pencereden dışarı bakıp sıkılmak istiyorum! Ve mümkünse Türkiye'dekileri özlemek istiyorum. Evet evet, geçen bunca zamana bakınca çok kesin ve net karar verdim, ne kadar özlersem özliyim, Türkiye uzaktan güzel; hem mekanları hem insanları.. İşin gıcık yanı, tüm bunların olacağını bile bile kalktım geldim ya, ne denir bana? Yok ama haksızlık etmiyim şimdi kendime, yapılması gerekeni yaptım aslında. Ama keşke arada bir ışınlanıp özlem giderebilseydim... 

Çok çalışmak, çok para kazanmak lazım. O zaman ışınlanırcasına bi gün orda bi gün burda olabilirim.  

PS: blogspot'u açamadığım için ancak e-mail yoluyla yazı yayınlayabiliyorum. O nedenle yazılara resim koyamıyorum ve yorumları cevaplayamıyorum, kusura kalmayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.