28 Ocak 2011 Cuma

Hızlı

Yarın zip diye bitcek, biliyorum. Akşam olabildiğince erken gelcez eve
ki ctesi için kek yapicam. Ptesi günü spor salondayken BBC4 açıktı,
ordan süper bi rulo kek tarifi öğrendim, onu yapcam unutmadan. Zaten
ctesi sabah erkenden early bird ile Belfast'a gitcez Macit'i servise
götürmek için.

Bu arada Salı günü iPhone'u servise götürdük ha bire kitleniyo diye,
yine yenilediler aleti iyi mi? Bu üçüncü iPhone'um oldu! Neyse ki bu
defa yedek almistim onceden.

Belfast'a gidince bi de çok sevdiğim birisine bisiy alicam onun
heyecanı var azıcık ama asıl olay ctesi aksamı gelecek olan
misafirlerde. Pazar günü de yüzmeye gideriz dedik ya, enerji kalırsa
artık.

Ualnız hersey bir yana, Difteri/tetanoz/polio aşısı olunca ertesi gün
şiş, hafif kırmızı ve ağrımı bir kol ile uyanmak normal midir? bilen
varsa bi ses verirse çok sevinirim.


Bilgisayar karşısına geçmeye üşenen cadi iPhone'dan bildirdi. Bu yoğun
haftanın detayları pek yakında readerinizda!

3 yorum:

  1. Enem orda da paso eskiyi getir yeniyi götür gibi bi sistem yaratmışlar galiba kendilerince. o ne ayol öyle. :D

    YanıtlayınSil
  2. Şişme filan normal. Tepki vermeyi seven bünyelerde iğne sonrasında oluyor öyle şeyler.

    YanıtlayınSil
  3. Ya Leah'cım hiç sorma valla. Sanırım bu ay sonunda yine gidicem çünkü yine kitleniyor. Bu defa "sizin bu alet bozuk demek ki bana iPhone 4 versenize" diycem, yerlerse =))

    özgür amca, sağolasın. Epeyi uzun sürdü ağrısı sızısı ama sonunda bişiy kalmadı çok şükür.

    YanıtlayınSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.