7 Aralık 2011 Çarşamba

Klasörüm

Mangolu ilk fotoğraf yazımı paylaştım ama 19:12'de çalıştırdığım kod saat 19:26 olmuş hala bitmemiş olunca bari ben de bu arada bugün çektiğim asıl fotoğrafı koyayım buraya.



Bu klasöre Murtaza ile yazışmalarımızı ve onların üzerinden ilerleyen çalışmalarımı koyuyorum. 4 halkalı olması önemli bir detay, keza iki halkalı klasörlerden dilleri dışarı çıkan kağıtları hiç sevmiyorum. Hele ki bir de şu naylon dosyaları falan takarsanız vay halinize. İlginç ki burada 4 halkalı klasör bulmak neredeyse imkansız. O yüzden Türkiye'den gelirken getirdiklerim, bi de Zerrincim'in gönderdikleri çok kıymetli. Geldiğimde yine alıcam bu güzellerden. Nezih kırtasiye yaşadı yine =)

Tee bi ara Murtaza benden haftalık rapor yazmamı istemişti. İlla bana göndermene gerek yok ama bir deftere falan not alırsan iyi olur sonrası için, ha bu arada bana gönderirsen ben de senin nelerle uğraştığını bilmek isterim tabii demişti. Ben de bunu kendime bir dürtük olarak algılayıp olabildiğince her hafta başında veya sonunda ona mail atmaya çalıştım yaptıklarımı. Sonuç beklediğimden de iyi oldu. Birincisi adam benim çalıştığımı farketti. İkincisi nelerle oyalandığımı gördü. Üçüncüsü ve en önemlisi de bilimsel açıklamalarını o da bana maille yazar oldu - gerçi bunun asıl sebebi o sıralarda ülke dışında olmasıydı ama olsun. Bu sayede adamın söylediklerini yazıcam diye helak olmaktan ve bişiyleri unutmaktan kurtuldum.

Mor kulakçıklar şu sıralar üzerinde çalıştığım kodların yerini belirtiyor.

Monte Carlo Simülasyonu denilen şeyin ne olduğunu anlayacağımı ve hatta yapacağımı da hiç tahmin etmiyordum, o da çıktı aradan. Ha bu arada, Monte Carlo Methodunun adının Monako'daki Monte Carlo gazinosundan geldiğini biliyor muydunuz?  (Meraklısı için MC ile ilgili hoş bir yazı; gerçi ben de henüz tamamını okuma fırsatı bulamadım ya, neyse) Ayayayayyy! Linki verirken farkettim ki Open this link in a new window seçeneği koymuşlar hem metinlere hem de resimlere! Sonunda!!! Göndermiş olduğum zilyon tane feedback işe yaramış! Yihhaaa!!!

Sevdicek hadi eve gidelim dediğinde saat 19 sularıydı. Şimdi beni bekliyor hadi desem de gitsek diye...

Saat 19:39 oldu ve kod hala çalışıyor! Tanrımmmm!!!

7 yorum:

  1. hayatımda ilk defa 4 halkalı dosya görüyorum ohannes. çok şamşırdım.

    murtaza'ya da sevgilerlen. :F

    YanıtlayınSil
  2. Uzun zamandan sonra yazdığın (blog) için mi yoksa uzun zamandan sonra okuduğum (blog) için mi bilmiyorum ama çok hoş, sıcak bir tat bıraktı dimağımda :)

    YanıtlayınSil
  3. Sana inanmıyorum Leah, inanmak istiyorum ama inanamıyorum! Aman tanrım! Seninle kırtasiyelere gitmeliyiz, tüm klasörleri, defterleri, kalemleri ve hatta silgileri tek tek anlatmalıyım sana =)

    Sevdicek, teşekkür ederim cicim <3

    YanıtlayınSil
  4. Kırtasiyeye gidelim, arı mayalı kokulu silgi varsa ondan alalım. çok özledim onu. :(

    YanıtlayınSil
  5. 4 halkalı iyi oluyor da delmesi zor oluyor. şimdi aklıma geldi 4lü delgeç (böyle mi deniyordu) var mıdır acaba

    YanıtlayınSil
  6. resmi büyütüp bakınca sustum kaldım. varmış zaten.
    demek ki inciğini cinciğini incelemeden laf etmemek gerekirmiş.
    kendimi yeni bir buluşa adayacaktım halbuki

    YanıtlayınSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.