7 Aralık 2011 Çarşamba

Mango


Geçtiğimiz ay manyaklar gibi Lost izlerken "şu dizi bi bitsin de bundan sonra bloguma yine eskisi gibi yazıcam bi dolu bi dolu" diyordum. Dizi bitti de ne oldu? Yok migrendi, yok mide ağrısıydı, yok eve geç geldik, aman temizlik yapalım derken yine yazamıyorum. Ben de bundan sonra her gün hiç değilse bir fotoğraf yüklemeye karar verdim. Uzun uzun yazmak istediğim zilyon tane detaydan bir kaç damla olsun aktarabilirim belki böylece. İlk fotoğraf Lost'un anısına mango =) Sawyer sağolsun, insanın canını çektirmekte birebir!

4 yorum:

  1. Manyaklar gibi Lost izlerken bir yandan da manyaklar gibi de mango yiyorduk :)

    YanıtlaSil
  2. Mango ne guzel gorundu gozume gece vakti. Nasil bakayim oralarda hava?

    YanıtlaSil
  3. LaLoba'cım, hava ayaz mı ayaz, ellerim ceplerimde =) Neyse ki geçen gün azcık bi kar yağdı da yumuşadı biraz. Senin keyfin nasıl bakiim? Misafirlerin ardından dinlenebildin mi?

    YanıtlaSil
  4. Ayazi bile guzeldir kanimca. Yine toplanip gidesim geldi zaten dellendim :)

    Dinlendim sayilmaz veee yarin aksam yine misafirim var. Yeni gelin modu gittikce can sikar olmaya basladi isyan ediciim.

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.