30 Ekim 2012 Salı

 Çok iş

Ben bugün sanırım dünyalar kadar iş yaptım. Ya da aslında hergün böyle geçmeli ama ben her gün bu motivasyon ve konsantrasyonu bulamıyorum. Keşke Murtaza her ay 1 hafta yok olsa böyle, ne güzel olur. Keşke ben hep kendim yönetsem analizlerimi...

Bugün sabahtan 9 Kasım'daki toplantı için kalacak yer ayarladım kendime.
Sonra yüksek lisans tezimden çıkacak olan makalenin giriş yazısını yazdım, yeni ekleyeceğim grafikle uğraştım.

Bumarang'ın yeni teklifini yayına soktum unutmadan.

9Kasım'da sunacağım postere koysam mı koymasam mı diye ancak sonuçlarına baktıktan sonra karar vereceğim analizlerle uğraştım. Aslında henüz analizlere geçmedim, modelleri indirdim ve gridleri oluşturdum. 

An itibariyle pilim bitmiş durumda. Sanırım eve gidip horul horul uyuyacağım.

Şu sıralar okuduğum kitap da "Women who think too much" benim gibi "overthinker"lar için yazılmış güzel bi kitap aslında ama sanırım bundan da daraldım. Sözün özü fazla düşünmeyin arkadaşım diyor kitap ama bunu fazla düşünmenin ne kadar gereksiz olduğunu gözüne soka soka yapıyor ki bilinçaltın da kapsın bu durumu ve ha bire seni fazla düşünmeye zorlamasın, o zorlarsa da sen onu yakala ve fazla düşünme. Tamam, ben anladım, deniycem. Eve gidince başka kitap okuyım diyorum, ama bunu yarım bırakmak istemiyorum keza bu sıralar ha bire kitap bırakıyorum. Gerçi bi o kadar da okuyup bitirdiğim kitap var ya, neyse...

4 yorum:

  1. Kac gun olmus ama ben anca bloglari gezmeye vakit buldum. Gecirdigin bu gune bayildim. Aynisini her gun yapabilir miyiz ne dersin? Bayilip kalir miyiz yoksa? Nedir bu motivasyonu saglayan ya da saglamayan seyler? Neden her gunumuz boyle verimli gecemiyor?

    YanıtlaSil
  2. Sen ne kadar çok iş yapmışsan bu ara ben de o kadar az iş yaptım galiba ... Yarın evde ve yalnız oIcam bissürü şey yapmayı düşünüyorum, bakalım nasıl olcak'

    YanıtlaSil
  3. yazsanıza lan!
    ne yapıyorsunuz ne ediyorsunuz yazın da haber alalım arada sırada.

    YanıtlaSil
  4. yazdik da nooldu lan! gikin cikiyo sanki kertus!

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.