27 Şubat 2009 Cuma

Eteğimdeki taşlar

Valla zilyon saattir bakıyorum ama ne Perişte ortada ne Sincap, aha da burda söylüyorum canlarım ciğerlerim, eteğimdeki taşları döktüm rahatladım. Siz anladınız ne demek istediğimi :)

Dürüst olmak bir risktir her zaman. Karşındakinin seni yanlış anlamak ile seni anlamak arasında yapacağı seçimi gözealmaktır. Ama sonuç ne olursa olsun sen doğruyu söyleyip içini rahata erdirdikten sonra yanlış da anlaşılsan, doğru anlaşılmış olmak için elinden geleni yaptınsa, sorun yoktur. Şu lafı çok severim ben: "As long as you do your best, whatever the result would be for best".

Amaç karşındakini doğru anlamaksa, elinden geleni yaparsın oku elmaya isabet ettirmek için. Yok derdin "bana yamuk yaptın ulan" demekse, zaten gözünü kapar yollarsın oku yaydan, neresinden acıtırsan kâr kalır senin yanına; keza o, dürüstülüğün tüm cesareti ve korkusuyla savunmasızca çıkmıştır zaten senin karşına.

Yok öyle sanalmış, yok efenim uzakmış, aman yanlış anlarmış, aklına ters bişiy gelirmiş... Dürüst oldum bitti kurtuldum yaa! Her gece yatağımda seksen kere döndürecek huzursuzluk bitti de gitti vallahi. Huzur kapladı her yanımı, hafif oldum, içim ılık, tenim serin oldu.. Hatta gaza geldim ders bile çalışıyorum, o denli yani. Aman maşallah diyin, dağa taşa vurun, üç kulhu bi elham falan okuyun noolur nazar değmesin, noolur adam gibi çalışıyım aklımı veriyim de geçiyim şu .....'un sınavını.

İnsan rahat rahat gözünün taaa içine bakamayacaksa sevdiceğinin yemişim ben böyle aşkı sevdayı yahu. Kanatlarım nerde bilmiyorum ama uçtum uçtum hafifledim resmen. Yok öyle bişiyler sallamalar etmeler, sormazsa söylemezsen yalan sayılmaz demeler... yok kardeşim yok, aklındaki dilinde olmayacaksa olmaz bu işler!

Evet evet, döktüm tüm eteğimdeki taşları. Ha ödüm b.kuma karıştı tabii tek bi cümle kursam da yanlış anlasa nasıl toparlarım diye ama adamım işte yaa hiç de ters anlamadı. Ve o ben olsa, ben o olsam, ben bu duruma nasıl tepki verirdimse, o da öyle tepki verdi gayet de. Tamam hiç de matah bi halt etmedim, gayat de seksen dereden su getirdim ilk cümleyi çıkartana kadar ağzımdan ama bi anda, toplasan 3 cümlede, tek çırpıda söyledim rahatladım valla. Hatta yanımda Elena olsa, koridorda bi mini halay bile çekerdik. Boşa mı öğrettim halay çekmesini burdakilere Halloween zamanı :)

Kuantum'a 13 gün kaldı, nükleere 18, vuslata 19...

Ha bu arada ne güzel bu ay sessiz sakin ve emin adımlarla ilerliyorum derken o salak telefon faturası ne ara 150€ geldi bilmiyorum ama dengem alt üst oldu valla, bundan sonra sesimi duymak isteyen skype me bitte :)

Karavalda çok matah bişiyler olmadı, biracı Türk olunca bizimkilerin 3,5€a aldığı birayı ben 1€a aldım hepsi bu :) Gündüz çıkmadığım için gece fotoğrafları da çok abuk sabuk oldu. Amma illa isteriz derseniz, buyrun bi dene en komüğünden!

2 yorum:

  1. geç kalmadım di mi ((:
    ne güzel hafiflemişsin.
    hemfikirdik ya senle zaten şu aklındakinin dilinde olması konusunda ((:
    beni tek düşündüren de sorunların yüzyüze konuşulmadığında çözümünün zor olabileceğiydi.
    ama demek ki neymiş?
    herkes aynı tepkileri vrmezmiş ve iyi olabilirmiş(((:

    süpper yaşasın o zaman.
    ((:

    YanıtlayınSil
  2. Hemfikirdik zaten pericim ona bişiy demiyorum :) Sanırım son 13 saattir sürekli sırıtıyorum. Bu kadar mı rahatlar bi insan ya. Oh be!

    YanıtlayınSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.