27 Şubat 2009 Cuma

28 geçti, 18 kaldı...

Bugün
beni
anladın sen

yargılamadın
eleştirmedin
yıpratmadın

Tabii ki aferin de demedin ama

dürüstlüğe gösterdiğim çabayı
gördün
anladın

sahte sularda yaşayamadığımı
gördün
anladın

o kadar nefessiz geçirdiğim anları
hissettin
anladın

anlamak için çaba sarf ettin
anlamak istedin beni

ve bugün

o en karışık halimde
en utandığım
en yerin dibinde girip de
orda kalmak istediğim halimde

anladın ya sen beni

elimi tuttun da
sanki gözüme baktın da
içimi ferahlattın ya...

işte bugün
ben
sana
gerçekten
aşık oldum...
beni anladığın için... ...teşekkür ederim




1 yorum:

  1. Sen yeter ki anlat, sen yeter ki göster içini tüm saydamlığıyla, sen yeter ki cesaretle çık karşıma en büyük kabahâtinde bile; anlarım, yerine koyarım kendimi. Çaba göstermeye değer olursun çünkü o zaman. Ne kadar büyük bir kabahât işlersen işle kaybetmezsin değerinden; utana sıkıla ama tüm açıklığıyla anlattığında.

    Asıl ben teşekkür ederim başkalarını dinlemek yerine bana güvendiğin için.

    Not: "Başkaları" alınmayın, beni tanımıyorsunuz ne de olsa:)

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.