9 Ocak 2010 Cumartesi

İsrail Günlüğü - 5. Gün




Günün olayının yeni yıl yemeği olduğunu söylememe gerek yok sanırım! Asıl olay ise Sunyaev'in bizim masaya gelip benimle kadeh kaldırmasıydı.

Yemekte Brezilyalılar, Ruslar, Yunanlılar ve Hintliler'le yanı masadaydık. En keyiflileri Brezilyalılar'ken iki de bir masanın altına eğilme çabaları ve gözlerine hakim olmayan Rus amca masanın en sinir bozucusuydu. Başlarda, yanındaki kadının karısı olduğunu düşünsek de adama bu kadar sessiz kaldığına bakınca acaba komşu kızı, kuzeni veya ... hay Allah ya, insanın aklına türlü türlü şey geliyo işte... Sevdiceğin sandalyemi adım adım yanına çekmesi işe yaramayınca sonunda bir yer değiştirme operasyonu ile olayı ört bas ettik.

A bir de Ay'ın ancak %8'inin örtüldüğü Ay Tutulması vardı ki bunu da Sunyaev'in daveti ile dışarı çıkıp izlemenin keyfi bambaşkaydı. Bir de "mavi ay" nedir onu öğrettim Sunyaev'e. Bilmeyenler için mavi ay: Bir ay içerisinde iki kez dolunay görülürse bu ikinci dolunaya mavi ay adı veriliyormuş.

Otele döner dönmez yaptığım ilk işin yeni yıl hediyemi açmak olduğunu da herkes tahmin ediyor galiba :)

1 yorum:

  1. E YUH YANİ !
    Sunyaev'in kadehini oturduğun yerden mi karşıladın????
    İnanmıyorum! Selüloz yüzden zirve yapmış!

    YanıtlayınSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.