27 Aralık 2010 Pazartesi

Armagh'a varış

>
Uçaktan indiğimizde Arma Cabs'ten bir taksinin bizi bekliyor olması gerekiyordu. Aileen'in bana detayları gönderdiği maili tekrar tekrar okuyup doğru yerde arandığımızdan emin oldum defalarca ama yine de taksi yoktu ortalarda. Arma Cabs'i aradım ben de, taksinin orada olması gerektiğini, iletişime geçeceklerini söylediler. Bir süre sonra taksi firmasını tekrar aramayı düşünerken bir süredir göz hapsinde tuttuğum taksici yanımıza geldi ve birbirimizi bulduk sonunda. Ne var ki arabanın ön koltuğunda bir bayan vardı. Kafamız karıştı biraz, valizleri bagaja sığdırmaya çalıştık ama olmadı, arka koltuğa aldık üçünü, sıkış tepiş bindik. Normalde çok sorun olmaz ama onca gerginlik, onca yorgunluk ve üstüne de neredeyse 1 saat sürecek bir yolculuk için pek de hoş bir durum değildi. Neyse, ses etmeden devam ettik yolumuza, vardığımıza N. gözlemevi misafirhanesinin kapısında bizi bekliyordu. İndik, yerleştik, tanıdık birini görünce neşelendik.

Sonunda aylardır uğraştığımız yere varmıştık! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.