25 Kasım 2008 Salı

Shot through the heart

Erken başlanmış bir gün kadar güzeli yok! Zaten bir kere alıştın mı gerisi kendiliğinden geliyor. Kalktım, ortalığı topladım, tabii ki kendime dalga geçme zamanı tanıdım biraz ve ardından çıkıp koşmayı düşünsem de dışarı bakmam bile üşümeme yettiği için sürekli ertelerken Mr.Paradise'ın blog'undaki müzik* harekete geçirdi, beni odada biraz jimnastik yaptım. Üniversitenin ilk yıllarında her akşam yarım saat yapardım ama sonradan neden bilmem bıraktım. Bir step tahtası alsam mı diye 5-6 aydır düşünüyorum ama çok da şart bişiy değil şimdilik. Hele bir düzene sokayım da şu ev jimnastiğini, eğer yeterince motive görürsem kendimi alırım belki. Son günlerde sabahları asıl sorunum kahvaltı yapmak. Kalkar kalkmaz aç olmadığım için çok önemli değil ama bir süre sonra domatesli-peynirli-zeytinli güzel bir kahvaltı istiyor insanın canı. Hele ki kahvaltıda domates yemek kadar hoşuma giden bişiy yok ama domatesi beyaz peynirle yemek gerek. Gel gör ki beyaz peynir fazla tüketmemem gerek. Fazla veya sürekli.. Yani her sabah bir kibrit kutusu kadar yesem de dokunuyor. Hem zaten ben peynir delisi olarak o kadarcık peynir yiyip duramam. Bezelyenin yanında bile beyaz peynir yiyen birisinden söz ediyoruz şurda. Geçen pazartesi aldığım ve hala dolapta duran 12 yumurtanın en azından bazılarını kurtarabilmek adına bugün yumurta yapıcam kendime sanırım. Hani sarısına ekmek batırıp patlattıklarımızdan. Ama onun yanında da peynir ne güzel olurdu ahh.. Bi' de, kitchen o'lock'da tarifi olan bir peynirli domates dolması var ki, şimdi tadına bakabilmek için neler vermezdim, oh mon diööööö...

*Song of the day: Bon Jovi - You Give Love A Bad Name
Color of the day: Capcanlı açık mavi
Adjective of the day: Enerjik!
Smiley of the day:

4 yorum:

  1. peynirle domates cok güzel bi ikili witchie ama neden yiyemedigini anlamadim ben. bi rahatsizligin mi var?

    knäckebrotlar var ya ben onlara taktim bu ara tatlari cok hosuma gidiyo icine beyaz peynir sürüyorum ve domates koyuyorum cok cok cok harika oluyo:)

    YanıtlaSil
  2. beyaz peynir benim migrenimi tetikliyo cadıcım yaa =(

    knackebrotlar da güzel ama sert birazcık =)

    YanıtlaSil
  3. ay sen de migren mi varrr. ne kötü canim ya gecmis olsun dicem ama gecmicek. benim de cok basim agriyo ama migren degilmis migren hic cekilmez. allah sabir versin valla

    YanıtlaSil
  4. ho ho
    şuna mutlaka bi bak çok komik

    http://ceviri.alternatifim.com/data.asp?ID=2759&sarki=You%20Give%20Love%20A%20Bad%20Name&sarkici=Bon%20Jovi

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.