6 Mart 2009 Cuma

Facebook dialogları

İnsanlarınfacebookta neye göre arkadaş eklediklerini hala anlamış değilim. "Abuk sabuk nedenlerle tanımadığım insanları arkadaş olarak eklemek istiyorum" grubu kurulsun, ve sadece o gruptakilerle bulaşılsın lütfen yaa!

Önceden hiç muhattap olmayıp doğrudan "ignore" ediyordum, ki ignore süper bi laf bu durum için, hiç şeyimde değilsin diyosun resmen. Ama artık iyice huysuzlaştım, bu yaptıklarını, tanımadıkları insanları manavdan domates seçer gibi birbirlerinin arkadaş listesinde görüp ekleme işini bi daha yaparken iki kere düşünsünler diye gıcıklık yapıyorum. Çok da iyi yapıyorum, oh olsun!

Yine biri eklemiş, ama bu sefer aynı bölümden birisi. Yaşından tahminim ben mezun olduktan sonra bölüme gelmiş olduğu ama yine de belki kaydını yaptığım bücürlerimden biridir diye mesaj atıyorum..
Witchie: Üzgünüm ama hatırlayamadım???

Isırgan Otu: bizim bölümdesin galiba astronomi (karanlık bi hatun gördüm çok ilgimi çekti, bahanem de bu olsun)

Witchie: tanışıyor muyuz? (her gördüğün sakallıyı deden sanma yavrucum, yemezlerrrr)

Isırgan Otu: nse ok .kusura bakma yanlıslık oldu red et lütfn

A-ay yok ya noolur bu yazdıklarından etkilenesim tuttu seninle arkadaş olmak istiyorum, ölürüm yolunaaaaaa.....

Bundan sonra böylelerine Isırgan Otu diycem, gerçekten kaşıntı yapıyo bende. Ha bi de, ısırgan otu demişken; bu sene gözlem şenliğinde fotoğraf çekicem diye kelebeklerin peşinde koşarken ne fena yapmıştı salak ısırganotları bacağımı, anam anam yanmıştı yanmıştı mahfolmuştum. Dikkat edin ha, kelebek börtü böcek derken tepelerin kenarlarından yuvarlanmak ve ısırgan otlarıyla kanka olmak tehlikeleri var. Gerçi ben ne kadar uyarsam da sallamazsınız ama, hani belki aklınıza gelir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.