7 Nisan 2010 Çarşamba

Kestim!


Saçımı kestim!

Durdum aynanın karşısında, aldım elime makası, bir tutam da saç aldım diğer elime, kırt kırt kıııırt, kestim! Bildiğin kestim! 

Biraz kat verecektim güya, kat vermekten ötesi oldu. Sağ taraf daha kısa sol taraf uzun oldu hatta, bıraktım öylece. Nasıl olsa dalgalı, nasıl olsa toka takıyorum hep, nasıl olsa hızlı uzuyor 1-2 aya kalmaz gider düzeltiririm.

O kadar güzel bir his ki! Bi' an kendimi kaybedip hepsini kesmek istedim ama saçlarımı 3 numara yapabildiğim eski halinden uzak bir yüzüm var son 1-2 yıldır. Kilocuklarımdan kurtulunca yine kısa saçlı olurum belki kim bilir? Gerçi upuzun haline çok alıştım, hem de uzama aşaması insanı gerçekten canından bezdiriyor. 
Aman neyse ne! 
O gün gelince bakarız halet-i ruhiyemize! 

Şimdilik yamuk yumuk ama kendim kendime kestiğim saçlarımla mutluyum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.