5 Nisan 2010 Pazartesi

Malumunuzdur efenim, geçenlerde bir iPodTouch alma şerefine nail oldum. Düşe kalka öğreniyoruz aletin üstün özelliklerini, bişiyleri silerek ayarlarını bozarak falan keşfediyoruz inceliklerini. Üstelik garanti korkusundan kırdırmak dedikleri haltı da yapmadık. Ama beni deli eden bir şey var ki, saçımdaki örgülerin altında sıkışıp kalmış kafaderimi kaşıyamamaktan bile daha fazla sinir ediyor beni: iTunes Univ! Bayıla bayıla bilgisayardan izleyebildiğim harikulade dersleri iPod'a aktaramıyorum bi türlü. Önce hesabım TR adresli olduğu için olmuyor diye düşündüm ve Almanya veya ABD adresli bir hesap açmayı düşündüm. Bu süreç biraz sıkıntıya soktuğu için beni vazgeçtim sonunda ve bu arada iPhone kullanan bir arkadaşıma mesaj attım durumu: itunes univ'de bir kisitlama yok. itunes hesabim da turkiye adresli ayrica. dedi. İyi ki de adres değiştirmekle falan uğraşmamışım. Ama böyle olunca daha da gıcık oldum. Aldığım hata da işte tam da böyle:




Yok mu yardım edecek kimse?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.