13 Mart 2009 Cuma

İşte!

Ben demiştim demek istiyorum ama diyemiyorum! "Tübitak'taki yeni kadro her ne kadar belli bir kafa yapısında olsa da, bu kadar aleni bir şekilde rengini belli edecek işler yapmaz, onlar sinsi sinsi ilerler; bu iş Atakuman'ın dengesizliğinden kaynaklanıyor" demek istemiş ve fakat diyememiştim, şimdi diyebilirim; buyrun okuyun: Milliyet'te. Ha bu demek değil ki Tübitak'ta o şekilde bir kadrolaşma söz konusu değil. O durum en azından benim bildiğim kadarıyla 2004'ten beri sessiz adımlarla ilerlemekte ama onlar bu kadar bariz yapmazlar işlerini, o ayrı bir mesele. Ne var ki bu zaman kadar kendilerinden yana oynayan adamları artık işinin bittiğini anlayıp, kendini kurtarmak için böyle bir hamle yapmış ve ortalığı verveleye vermekle kalmayıp dünya basınında da bizi rezil etmiştir; boşa dememişler kaybedecek birşeyi olmayandan korkacaksın diye!

Yine bu konuyla ilgili ama Tübitak tarafından bağımsız bir başka yazı var ki sevgili Ece'cim yazmış, bunu da okumanızı tavsiye ederim, keza ben çok beğendim.

2 yorum:

  1. doğru bağlantı vermeyi becerebilirmiyim bilmem
    Hürriyet te Yılmaz zdil harika yazmış
    okunmalı
    http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/11207021.asp?yazarid=249&gid=61

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.