12 Mart 2009 Perşembe

Merak Ettikleriniz - 1

Bir saat olsaydım çocuklara neler anlatırdım?

- Ben olmasam hayatı düzenlemenin çok daha zor olacağını, insanların mesela "Güneş ufuktan 15derece yukarıdayken Venüs Cafe'de buluşalım" gibi zamanlamalarının bulutlar kaplı bir gözyüzünde işe yaramayacağını
- Yapmaları gereken işleri son dakikaya bıraktıkları zaman, onları cezalandırmak için daha hızlı ilerlemediğimi ama onların böyle hissetmesinin muhtemel olacağını
- Annelerinin 'yatma vakti geldi' dediğinde gerçekten yatmaları gerektiğini çünkü o vakitte benim de uykumun geldiğini ve yeterince uyumazlarsa yeterince büyüyemeyeceklerini
- Neden uzun olana yelkovan, kısa olana akrep dediğimi(Yalvaç Ural bu konuda hoş bir yazı yazmış)
- Sindirella'nın vaktini iyi değerlendirmediği için yaşadıklarını ve Harikalar Diyarı'ndaki beyaz tavşanın acelesini
- Akrep ile yelkovanın aşkını, ve birbirlerine her bir saatte ancak bir dakika sarılabilecek olmanın hüznünü ve sevincini
- Saniyem ilerledikçe çıkan sesten korkan insanlar olduğu
- Hiçbirşey yapmadan sadece bana bakarak zamanın geçişini izleyebilecekleri ama aynı sürede dünyanın başka yerlerinde kimi insanların çok önemli formüllerle dünyanın geleceğini değiştirmek peşinde olduklarını
- Yaraların kapanması, hastalıkların iyileşmesi, acıların geçmesi, kırgınlıkların unutulması, dostukların bitmemesi ve yemeğin pişmesi için ne kadar zaman gerektiğini
- Geçmesini istediğimizde bizimle inatlaşan, geçmesin istediğimizde de alelacele koşup giden zamanla iyi anlaşabilmek için neler yapmaları gerektiğini
anlatırdım.
Bir saat olsaydım bunları bilirdim heralde...


*** *** ***


Evet sonunda ben de Google Analytics verilerini blogda kullanmaya başladım. Niyetim, ısrarla aynı şeyi arayıp benim bloğuma yönlendirilenlere veya ilginimi çeken arama başlıklarına değinmek. Bir tür okur mektuplarına cevaplar tadında olacak bu sanırım. "Bir saat olsan çocuklara neler anlatırdın" diye arayıp duruyor insanlar, ben de merak ettim aradım, yok öyle kayda değer bişiy, bari ben yazıyım dedim...

2 yorum:

  1. İyi ki saat değilmişim dedim bir an :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de yazarken çok zorlandım ama o kadar kimse bunu arıyorsa lazımdır heralde diye elimden geleni yaptım. Artık ne kadar işlerine yarar bilmem :)

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.