12 Mart 2009 Perşembe

Witchie Alice'in Harikalar Diyarı'ndan bildiriyor

* Alice, Beyaz Tavşan'ın elvidenlerini almak üzere evine girdiğinde bulup yediği kurabiyeler yüzünden bir canavar kadar büyüdüğünde yoldan geçmekte olan baca temizleyicisi kertenkeleyi çok sevdim. Hem de çok!

* Ama nargile içen tırtıla gıcık oldum. Zaten sonunda puf oldu gitti. Sonrasında Alice'in üstünde oturduğu, bir tarafı büyüten bir tarafı küçülten mantarı önce yiyip kocaman sonra minicik oluşunun ardından elindeki parçayı ancak yalamasıyla normal boyutlara dönmesi çok sevimliiiii!

* Çizgili ve kendi kafası üzerinde durabilen kedi de süper! Üstelik görünmez de olabiliyor!

* Unbirthday kutlamasınki pastanın mumunu üfleyince patlayan havaifişekteki minik farenin aşağı inerken söylediği şiiri sanki "twinkle twinkle litte star" gibime geldi ama emin olamadım :)

* Kupa kraliçesi için gülleri kırmızıya boyayan iskambil kartları çok sevimililer.


* Kupa kralı kılıbık olduğu kadar salak da! Ama sevimli yine de.

* Kriket topu olan kirpilerin tapılası şeyler olduğuna kanaat getirdim.

* Bu filmin bi yerlerinde bir duvar üstünde yaşayan yumurta vardı sanki. Bir de Alice'in doğru kapıyı bulmaya çalıştığı, bi dolu kapıyla dolu olan bir oda... Bunlar belki sonraki yapımlarda eklenmiştir...

*Bu yazı 1951 yapımı Alice in Wonderland izlenirken yazılmıştır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.