19 Şubat 2009 Perşembe

ALAAF!




Wenn nicht jetzt, wann dann?
Wenn nicht hier, sag mir wo und wann?
Wenn nicht du, wer sonst?
Es wird Zeit, nimm dein Glück selbst in die Hand.





Efenüm zebahın köründe sınavım olduğu içündür kü bugün başlayan süper karnavala yetişemedim. En sevdüğüm karnaval şarkılarını ahanda tepeye koydum, umarım siz de seversünüz. Bu gördüklerünüz ise geçen seneden kalma fotoğraflar olmakla berabeeeer, umuyorum ki en kısa zamandaaaa, misal bu geceeee, partilere akalıııım, diyerekten süslenüp süslenüüüüp, zıppır zıppır oynayıııııp, bol bol da fotoğraf çekeceğizdir!

Cadınız karnavalın tüüüm detaylarını Bonn'dan ve bir ihtimal de Köln'den bildirecek efenüm, bizden ayrılmayınız!

5 yorum:

  1. almanyayla çalıştığımızdan dolayı bugün duydum o karnavalı.orda olmayı çok istedim.ne güzel.
    bekliyoruz ((:

    bu arada yorumun için nasıl teşekkür etsem bilemedim.((:

    YanıtlaSil
  2. ehhem sey afedersiniz seyy bisi dicedktim ama

    yolda size bi odul gelii kendisi az sonra kapinizda olur .)

    YanıtlaSil
  3. @LoLLa'cım merakla bekliyorum ödülümü. Hayırdır inşallah diyesim geldi, gerçi zaten ödülün hayırsızı olmaz ya :))

    @ Perişte'cim, umarım güzel kareler yakalayabilirsem bloga da koyarım diyorum ama çok da fotoğraf sergisine çevirmek istemiyorum aslında burayı, en çok facebook a yüklüyorum öyle abidik gubidik fotoğrafları :) yorumumu yanlış anlamayasın diye o kadar tedirgin yazmıştım ki, doğru anlaşışdığım için çok sevindim gerçekten. İçin hep huzurlu olsun e mi!

    YanıtlaSil
  4. fotoğrafları görebilmek için facebooklu mu olmalı yani viçicim ((:

    facebookum yok benim (:

    yorumunu yanlış anlar mıyım öyle bi yazmışsın ki.
    tekrar teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. eveeeettt geldi ödülünn benim sayfama bi uğra plss

    altlarda from lolla yazii ustunde .)

    nacizane bişi efendim cok seviorum sizi demeye calistim odulumde :)

    mmuucck

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.