15 Şubat 2009 Pazar

Neden uyanıyorduk?

Hani uyandığın anda gözlerinin içinin parladığı, süper mutlu ve keyifli uyandığın günler vardır ya, işte bugün onun tam tersi. Uyandım ama sanki "Ne var lan yine niye uyandık, noolcak yani" hali var gözlerimde.

Uyanalı 20 dk kadar oldu. Parça parça aklıma geliyor gördüğüm rüya; kocaman bir gemi, deniz, bilmediğim bir şekilde Anıtkabir, bir haber ajansı, parçalanmış bir bayrak direği, yaramaz çocuklar, deniz, turistler, ODTÜ'nün içinde kaybolduğumda tırmandığım yeşil ve dolambaçlı yollara benzer beyaz tepeler...

Uyanamadım mı ben daha yoksa nedir? Uyandımsa da.. Neden uyandım ben? Niye uyanıyorduk, birisi söyleyebilir mi bi zahmet lütfen...

3 yorum:

  1. bebeem bazi goruntuler uzak degil maalesef :(

    bayrak diregi gibi :(

    YanıtlaSil
  2. deniz görmek iyidir derler.

    YanıtlaSil
  3. LoLLa'cım, nasıl yani uzak değil derken? anlamadım =/

    Tatlısukırosu, hayırdır inşallah, ne diyelim...

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.