17 Şubat 2009 Salı

Menekşe misin sen?

Bu aralar bende bişiy var sanırım, herkes ilişkilerden bahsediyo bana. Yazmadığım bi dolusunun yanı sıra bugün konuştuğum, canım ciğerim "hemşow"cum şöyle dedi yeni kız arkadaşı ile ilgili olaraktan, bittim olaya;

hemşow: ya ben itaat etsin istiyom
süzgeci ben olam
herşey geçer benden
ama biliyim

witchie: anladım :)
hemşow: kabul ediyodu
ama ilgi, istiyo çok
menekşe misin sen dedim

Şu karadeniz adamlarının dobralığını çok seviyorum ya! Adam resmen açık açık diyo işte, 'bana herşeyini anlat ben seni zaten kısıtlamam' diyo daha ne desin? Menekşe benzetmesine bayıldım zaten. Bi de kıza "zayıfla azcık" demiş ama kız sormuş tabii "sen beni böyle sevmiyo musun?" diye

hemşow: evet seviyorum diyorum
ama insan elindekininin
en iyisini olmasını istemez mi

evini en güzel yaparsın

arabana modifiye yaparsın

kız arkına niye yapmayasın
witchie: manyak yaa böyle denir mi kıza
hemşow: dedim valla
dedim sana batan biyerim varsa söyle bana da

Böyle de bişiy işte. Sevdiği için herşeyi de yapar bi an bile düşünmeden. Hani ayrımcılık yapmak gibi olmasın, hemşerim diye demiyorum ama, Karadeniz'li adamların hali bi başka oluyor yahu =)

2 yorum:

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.