21 Şubat 2009 Cumartesi

Alışverişşş

Aslında sadece ayakkabı değil, kıyafet alışverişinde de öyle seksen saat harcamayı sevmiyorum, afakanlar basıyor. Hatta çoğu şeyi denemeden alıyorum. Her ne kadar giydiğim beden markasına göre değişse de tahmin edebiliyorum bana olacak olan şeyi az çok, zaten olmazsa da ertesi gün gidip değiştiriyorum, çok daha kolay oluyor o daracık kabinlerde eğilip bükülüp kan ter içinde kalmaktan. Ama ayakkabılar gibi sorunlu olduğum bir diğer şey de kotlar. Denemeden alınmıyor ve denemesi çok eziyetli, üstelik kendi başıma da anlayamıyorum iyi olup olmadığını, yani yanımda birisi daha olması gerekiyor, bense çoğunlukla alışverişe tek başıma çıkıp hızlıca alıp dönmeyi seviyorum. Bana fikir vermek için yanımda gelenlerse genellikle benim hiçbişiye doğru düzgün bakmadığımdan, o kadar hızlı geçersem asla ürünleri doğru düzgün göremeyeceğimden bahseder dururlar. Halbuki düzgün tasarlanmış bir dükkana kapısından kafamı uzatsam alıp almayacağım bişiy olduğunu şıp diye anlarım, büyük bir mağzaysa hızlıca bir tur atsam alacağım şey zaten göz kırpar bana. Ha bu söylediğim gece kıyafetleri için geçerli değil tabii ama zaten toplasam hayatımda en fazla 3 kere öyle bir alışverişe çıkmışımdır. Bak yazınca aklıma geldi yine, kot alışverişindeki sıkıntılar nedeniyle bi kota yapışıp günlerce üstümden çıkarmayıp, bi gün yıkayıp hemen ertesi gün yeniden üstüme geçirdiğim zavallı kotlarımdan iki tanesi hayata gözlerini yumdu, en kısa zamanda gidip onları terziye vermeliyim ki yeniden hortlasınlar, keza alışverişe falan gitmek İSTEMİYORUM!

5 yorum:

  1. witchiem aaa alisveris sevilmez mi yahuu:D:D

    ben de öyle senin gibi magazaya bi bakista anlarim begenebilecegim birsey var mi yok mu ama ben alisverisi cok severim. cok inceleyerek bakmam ama baktigim birkac magazaya gitmek bile beni böllee cezbeder. herseyi alip cikmak isterim:)

    YanıtlayınSil
  2. Tanrım, bu bir rüya olmalı:)))

    YanıtlayınSil
  3. Ehe, cadıcım güzel güzel t-shirtler vs. almakta sorun yok benim için de ama ben bunu bayaa hızlı yapıyorum. Benim de sevdiğim 2-3 dükkan var ama içine girip de kararsızlık yaşadığım zamanlar az oluyor. Kasada baklenilen zaman olmasa daha da hızlı yapıcam aslında :))

    YanıtlayınSil
  4. geçen bende yırtık kotumla ilgili bir yazı döşemiştim, aynı sen gibi akşamdan yıkayıp kurutup yeniden giyerim, alışkanlık yapıyor kot pantolon. bu hafta sinemalara harika bir film geliyor izlemeliyiz

    http://www.sinemalar.com/film/23679/Bir-Alisveriskoligin-Itiraflari/

    YanıtlayınSil
  5. Siminya'cım, izledim fragmanı, gerçekten keyifli bir filme benziyor ama burada izleyebilme şansım oldukça düşük. Belki birileri gelirken getirirse yanında.. =)

    YanıtlayınSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.