D&R'dan bir de e-mail geldi:
Sayın Müşterimiz;
Eksik olan ürününüz en kısa sürede tarafınıza temin edilecektir.
Saygılarımızla,
D&R Müşteri Hizmetleri
Telefondaki kıza inanmamıştım ama bu mail'den sonra merakla bekliyorum YK'nın kapımızı ne zaman çalacağını.
YK şikayetlerimizle ilgili de bir form doldurmuştum web adresinden, geçen gün onun için de arayıp "şikayetinizi değerlendirmeye aldık, teşekkür ederiz"dediler...
Bu sırada tezimle ilgili über gelişmeler kaydedip yazım aşamasını bitirmeye kastığımdan İsrail günlüklerini bitirmeye fırsat bulamadım henüz. Hala İsrail'deymişiz gibi, heycanınızı kaybetmeden bekleyiniz lütfen =P
20 Ocak 2010 Çarşamba
17 Ocak 2010 Pazar
Gerçekten mi, D&R?
Telefon ettim D&R'a. 20 dakikalık bir beklemenin ardından müşteri temsilcisine bağlanabildim sonunda. Pazar günü de müşteri memnuniyet hattının çalışıyor olmasının üzerine Müşteri Temsilcisi Demet Hanım'la aramızda geçen şu konuşma beni tam anlamıyla ihya etti.
WOS: Merhaba, benim bir siparişim vardı. Elime ulaştı ama eksik ulaştı.
MTDH: Sipariş numarasını alabilir miyim?
WOS: Tabii.. bik bik bik
MTDH: Hangi parça eksik?
WOS: Da Vinci Code. Ama kargo yetkilisine tutanak tutturmam mümkün olmadı.
MTDH: Tamam sorun değil. Ben not alıyorum şimdi. En geç Çarşamba günü elinizde olur.
WOS: O_o Teşekkür ederim.
MTDH: İyi günler.
Sersemledim resmen.. Ama yine de kitap elime ulaşmadan son sözü söylememekte fayda var.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)