1 Haziran 2009 Pazartesi

Dıt dıt dı dıt dıt

Son günlerimin en sevgili dostu sevgili selocan,

uzun zamandır buluşamadığımızdan olsa gerek ki benim nasıl biri olduğumu unuttun sanırım. Sakın yanlış anlama, gecenin en olmadık zamanlarında ve sabahın köründe hatta kimi zaman 5 çayı vakitlerinde gönderdiğin mesajlara lafım yok ama benim ATASAY Kuyumculuk'la, Damat Tween'le, İnci Deri'yle, Sabri Özel'le ve hele ki Shell'le hiç işim olmaz. Bu yüzden bana bunlardan bahseden sms'ler yazmak için yorduğun sevgili parmakcıklarını hiç yorma bence. Ha yok illa ki sana SMS göndericem, seni dellendiricem diyorsan, o zaman bari Astronomy&Astrophysics'e ücretsiz üyelik, Focus, Tiffany, Kamilkoç, Süha, Pegasus ve özellikle de ASUS, Mac, Sony, amazon ve Nivea indirimleri ve bedavaları ile ilgili mesajlar gönder ki ben de okumadan silmeyeyim. E mi canım?! Ha bu arada Macbook Air'den sonra ASUS'un ekranının da sol menteşesinin kırıldığını ve artık ekranı kapatamadığımı bu yüzden de taşıyamadığımı söylemedim sana sanırım. Yaa, işte böyle. Bi fırsatta da onu tamire götürmek gerek, bakalım bu ne kadar masraf çıkartacak... A bi de bi aksilik çıkmazsa gelecek hafta Almanya'ya gidiyorum yeniden, ama bu sefer sadece bi haftalığına, pılımı pırtımı toplayıp odamı tamamen kapatmak adına. Bu konuda detayları başka bi zaman yazarım, şimdi bitirmem gereken acil bi iş var, kusura bakma. Aslında senin gönderdiğin sms'lere kıyasla bu kadarı bile sana çok ya, neyse...

Küçüklerin burunlarından, büyüklerin kulaklarından ısırır, selam ederim.
WOS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.