27 Haziran 2009 Cumartesi

Profitali

Today's topic is: How to make a profitali?
All you need is a profiterol!

Tabii ki cadı olmanın verdiği farklılıktan güç alarak, herkesin aksine ben profiterol değil, profilali yaptım. Nasıl mı? Çok kolay! Önce bir kutu Dr.Oetker Profiterol satın alıyorsunuz, sonra arkasındaki tarife göre hamuru yapmakla işe başlıyorsunuz. Ancak işin püf noktası şu ki; 1,5 çay bardağı su yerine 1,5 su bardağı su koyuyorsunuz! Ha böyle olunca nooluyo? Evvet, bildiniz! Çok cıvık oluyo! Sonra minik balık gelip durumu farkediyo ve kurtarma çalışmalarına başlanıyor. Cıvıklığı giderecek kadar un ve nişasta, ve bir yumurta daha ekleniyor, azcık da kabartma tozu serpiliyor, mikserle çırpılıyor. Kıvamı tutmuş gibi görünse de hamur hiç de top top, pufur pufur olmuyor, aksine kurabiye gibi kıtırımsı oluyor. Zaten hamuru öyle yumuşacık olsa, içi açılıp krema doldurulabilecek kıvamda olsa adı profiterol olurdu di mi? Bu profitali, Ali yani sert adam, Ali Desidero'daki gibi :)))

Off, of! Herşeyin aksi gittiği bugünde bari becerebildğim bi işe kalkışayım da azcık ağzımız tatlansın demiştim ama, Erol'un işi varmış Ali beyler teşrif ettiler ancak, naapalım.

Neyseki evdeki centilmenler hiç bozuntuya vermeden, güzel olmuş diye diye yediler de az biraz toparladık morali.

1 yorum:

  1. güzeldir o, sen kuruntu yapmışsındır :)çok fazla teferruata dalma sen, güzel şeyler düşünülerek yapılan her şey güzeldir. dertsiz, tasasız, teferruatsız güzel hem de.

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.