22 Ekim 2009 Perşembe

Pastayım pastasın pasta

Aklımda fikrimde pastalar var bu sıralarda.Hele ki şeker hamuru ile yapılanlar! Google'da pastalar arasında dolanırken Mutlu Dükkan'ı keşfettim. Sipariş vermeseniz de bakması bile çok keyifli! Blog'un sahibi Zeynep'e bu becerisinden ötürü ne kadar imrendiğimi tarif etmem ise imkansız. Yemek yapmayı pek değil, ama tatlı yapmayı ve insanlara yedirmeyi çok seviyorum. Ne var ki çoğu şeyde olduğu gibi bu da maddi olarak destek istiyor. O yüzden hayallerimdeki pastaları yapabilme imkanım henüz yok. Birgün zengin bir profesör olabilirsem o zaman mutlaka alınacaklar arasında bekliyor pasta malzemelerim de ne yazık ki. Kafayı takmış olduğum şeker hamuru aslında çok pahallı birşey değil, ortalama 15TL civarında ama farklı renklerde olsun, bir güzel kalıplarım olsun diyince işin boyutu değişiyor tabii.



Ah bi de şu pasta yarışması var ki; beni benden aldı götürdü resmen! Favori pastam ise Ankara'dan katılan Güzin hanımın pastası.

2 yorum:

  1. Sevgili Witchie, blogun bir cok yerinde adını aradım ama bulamadım =] İltifatların için çok çok teşekkür ederim. Haklısın bu kurabiye işine girdikten sonra tahminimden çok daha masraflı olduğunu görmüştüm ben de...çünkü insanın bütün malzemeleri alası geliyor. Ama aslında inan pek çoğunu sonra kullanmıyor insan. Sırf kendini mutlu etmek için bir ucundan tutabilirsin bence :o)

    Tekrar tekrar teşekkürler :}

    YanıtlaSil
  2. Sanırım ilk fırsatta bir iki renk şeker hamuru alırsam ilk hevesimi ve acemliğimi öylece giderebilirim. Sonrası için senin gibi güzel pasta yapanların sitesini daha sık ziyaret etmem, daha çok okumam, biraz da para biriktirmem gerek sanırım. :)

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.