17 Kasım 2009 Salı

Dışa - İçe



Dışa: Ayşen hanımcım haksızlık ediyorsunuz Ayşe'ye. Ne de olsa genç. Bırakın gezsin tozsun, gençliğinin tadına varsın azcık.
İçe: Saat 9'u 1 geçe eve gelirsen canına okurum senin!


Dışa: Veli bey neden ısrar ediyorsunuz oğlana, yapmayın allaasen. Herkes illa ki üniversite okumak zorunda değil ki. Ara elemana da ihtiyacı var bu ülkenin. Tornacıya, araba tamircisine, postacıya...Sosyal düzen sadece üniversitelilere gereksinim duymuyor.
İçe: ÖSS'ye ne kadar zaman kaldı şunun şurasında, senin aklın hala başka yerde. Bi arkadaşlarına bak bi de kendi çıkardığın net sayısına. Utan utan!

Dışa: Ülkemizde sadece gençler değil ebeveynler de cinsellikle ilgili yeterli bilgiye sahip değil. Cinselliğin ve cinsellikle ilgili sorunların utanılması gereken olgular değil, insanlığın doğası, en temel ihtiyaçlardan biri olduğunu kabullenmemiz gerek artık.
İçe: Saçmalama Neriman, böyle şeyler için psikoloğa falan gidemem ben. Ne diycem elin herifine, "benim kuş ötmüyor" mu?


Dışa: Valla benim kızım olsun, hiç karışmam giyimine kuşamına. Devir değişiyor artık, gençlerin bize değil bizim gençlere uyum sağlamamız gerek.
İçe: Nazmiye, bu ne hal?! O mini etekle dışarı çıkmayı düşünmüyorsun heralde?!!

2 yorum:

  1. bu ikisinin karışımı da mevcut :) arada kalanlar! geleneklerden kopamamış ama modern ve modernleşen dünyanın gerçeklerinden haberdar, ne yapacağını bilemez halde, şaşkın. annem...

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.