10 Mart 2010 Çarşamba

Minik WOS

Evvel zaman içinde kalbur saman içinde...
Develer tellal iken, pireler berber iken...
Ben annemin beşiğini tıngır mıngır sallar iken...
Bir minicik cadıcık varmış, en iyi arkadaşı yıldızlarmış...

Bu cadıcık birgün bir blog yazmaya karar vermiş, ve kendisini de yıldızların cadısı olarak isimlendirmiş.
İşte bu cadıcık, bugün sitesinde bir yenilik daha yapmış. Peki neymiş bu yenilik? 



Blogun maskotu olan minik cadı bir favicon haline gelmiş ki okuyucular o minik cadıyı sürükleyip de bookmark çubuğuna bıraktıklarında kocaman turuncu bir B harfi yerine o minik cadıcık gelip oturabilsin... Sayfanın açık olduğu sekmeden de okuyanı izleyebilsin...

Ben Chrome'da test ettim, herhangi bir sorun yok. Sizin tarayıcılarınızda bir sorun olursa lütfen haber verin e mi?


3 yorum:

  1. Bende böyle birşey yapmak istesem nasıl görünürdü aceba :p
    nicke bak işarete bak bide kel alaka olur sanırım
    firefox var çalışıyor aynen devam
    cadıkıs

    YanıtlaSil
  2. Firefox ve Chrome tamam fakat Internet Explorer'da çalışmıyor.

    YanıtlaSil
  3. @TuTsİ, sana da henatisel birşeyler yapılabilir aslında, neden olmasın? :P

    @ozgur, Explorer kullananlara ceza olsun, kullanmasınlar. (Ama yine de kodlarla bakarım bi ara, teşekkürler.)

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.