18 Nisan 2011 Pazartesi

aşkolsun yahu

Yahu son yazıdaki görüntü görünmüyor, hiç sesiniz çıkmadı(OnurCUMu tenzih ediyorum). Hadi onu geçtim, bu kız Güney Afrika'ya gitti de dönmedi mi, öldü mü oralarda, yamyamlar mı yedi bunu, ne oldu diye hiç mi merak etmezsiniz yahu? Alacağınız olsun... Kırdınız kalbimi.

Ölmedim lan, hayattayım işte, Güney Afrika notlarımı da yazıcam ilk fırsatta.

Şimdilerde 3 Haziran'da sunumunu yapacağım, en geç 3 Mayıs'ta teslim edeceğim "differentiation report" bi tür doktora yeterlilik raporu ile uğraşmakta olduğumdan mütevellit aşırı bir yoğunluk içindeyim ama yazıcam.

Ve hatta yakın zamanda yeni bir blogda daha yazmaya başlıyorum, neresi olduğu şimdilik gizli kalsın.

Öyle işte.

6 yorum:

  1. yapmayın etmeyin. bölmeyin blogları. takip edemiyorum öyle olunca. her şey tek yerde mis gibi. illa bölünmek gerekiyorsa etiketler var. yeni blogun başlığını etiket olarak uygularsın yazılarda. dileyen öyle bakar dileyen topluca hepsine bakar.
    ayrımcılık kötü şey.

    YanıtlaSil
  2. Yok la öyle değil; çok yazarlı, bir anakonusu olan bir blogda yazmaya başlayacak.

    YanıtlaSil
  3. hee konulu yani. tamam o zaman

    (ballo diye doğrulama metni çıktı)

    YanıtlaSil
  4. Sana hiç bir şey olmaz... Sen yamyamları yersin :)

    Merakla notlarını bekliyoruz... Her ne kadar aktif takip edemesemde :/.

    Ama gördüğün gibi "zap" diye çıkabiliyorum, unutmak yok biz de :)

    YanıtlaSil
  5. heyyy, ben bir okur olarak hareket göremiyorum burda ve istiyorum okumak istiyorum, "okuyom ben yua?!" diyorum ve blogun bu hareketsizliğini protesto ediyorum, herhangi bir sorun olmasın ve bu blog ve bu witchie aktivitelerine devam etsin :) öpüyorum kocaman, öteki blogu da merak etmekteyim.

    YanıtlaSil
  6. @KaraEfendi, sizi buralarda görmek bizim için bir şereftir efendim çok mutlu ettiniz beni. Aktif takip edemiyorsunuz diye ben de yazmıyorum zaten =P

    @Yasemin'im, şu günlerde doktora yeterlilik telaşı var üzerimde, inşallah çooook yakın bir zamanda yazıciim Güney Afrika marecalarımı. Böyle meraklı yorumlar gelince gaza geliyorum =)

    Bahsettiğim blogda yazmaya henüz başlayamadım vakitsizlikten, her gün "bugün bi ara yazıyım yahu" diyip duruyorum ama olmuyor bi türlü. Adresi budur: http://asuyatuyolar.blogspot.com/ gidiniz bakınız, sömürünüz içindeki güzel bilgileri.

    Bunun dışında bi de önceden açtığım bi blog daha var: "Minik Düşünceler" orası için de süper fikirlerim var ve yakın zamanda uygulamaya geçiriciiim! Takipte kalınız efem.

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.