7 Şubat 2009 Cumartesi

Hani benim hamurum?


Elinin hamuruyla her işe karışma derler genelde kızlara, peki benim gibilere ne derler? Mesela anneannem "seni alan adam 2 hafta sonra geri getirecek bak benden söylemesi" der. Siz ne dersiniz bilmiyorum. Aslında olay gayet masumane bir şekilde ütü yapmak istememle başladı. Ekim başı gibi aldığım ütü makinesinin fişini anca bugün taktım; çalışma masamın üstünü tamamen boşaltamayacağımı anlayınca bir tomar kağıdın üstünü boşalttım; "nasıl olsa kağıt yanmaz, hem zaten seksen saat ütü yapacak değilim ya" dedim; ütü ısınırken ben ütüleyeceğim şeyleri hazırlamak üzere yatağın üstündekileri karıştırmaya başladım. Bir süre sonra sıcak, ılık bir koku geldi, "hah! tamam, ütü ısındı herhalde" dedim. Tam ütüyü elime aldım ki... bi baktım ütünün tabanı bembeyaz. "Anaaam, ne güzel leeen! Altı beyaz ütü yapmışlar, hehee!" dedim ki.."altı beyaz ütü mü?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" ütünün altına plastik bişiy geçirmiş süper akıllı satıcılar ki taban çizilmesin diye. Ben de ne biliyim işte, hiç bakmadım ütünün altına bişiy yapıştırmışlar mı acaba diye.

şimdi mi? o plastiği sökmeye çalışmakla meşgulüm... =/

1 yorum:

  1. benim ütümü beğenmezsen böyle yine ona kalırsın işte
    çoooooookkkk üzüldüm şinanay

    YanıtlaSil

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.