12 Mayıs 2009 Salı

early universe tez zıkkım böyk

Ben çok sıkıldımmm!

Haftasonu güzel geçti; dua edenleriniz olduysa gerçekten işe yaradığını söylemeliyim :) allah razı olsun :P Teyzemler de Sevinçler de sorun çıkarmadı, aksine güzel güzel gülümsediler, kimi zaman sevimli nasihatler de verdiler hatta. Nikah meselesine ikna edemedik çünkü eşşek kadar adamların çocukluk edecekleri tuttu; bizim aklımızın ne kadar mantıklı olduğunu anlatmak da imkansız olduğu için çocukla çocuk olmaktan vazgeçtik, nişan komedisine tamam dedik, naapalım...

ama şimdi ben şu an itibariyle sıkıldım resmen yaa... bi daralma falan değli bu çok basitçe sıkıldım... Hep yapılmayı bekleyen bi dolu iş var, hep bir koşturmaca var, hep laf anlamayan insanlar, hep sorumsuz insanlar, hep ve hep ve hep... işte böyle olunca da ben bu sıralar uzun bi tembellik yapmak istiyorum. İşin kötüsü bu tembellik isteğini hiç sevmiyorum. Aslında ben tembellik yapmak istemiyorum ama koşullar hep o yöne çekiyor beni; gıcık oluyorum. Düzenimi değiştirmem gerek bi an önce ama bilgisayarlardan birisi bozuldu; dün onu tamire bıraktık Ankara'da; bugün aradılar, 450€ civarı masrafı çıkmış ve garanti kapsamı dışındaymış. Grrr!!! Demek ki neymiş? Mac Book Air'iniz varsa üstüne basmayacakmışsınız.

pöööh! sıkıldım işte... şimdi OnurCUM geldi, yazacaklarım kaçtı gitti aklımdan, sonra yine eserse yazarım.
ha bi de sıra şimdi Türkiye'deymiş Eurovision'da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.