6 Temmuz 2009 Pazartesi

Yol...

Yine yolculuk vakti...

Bu defa hayırlı bir iş için düşüyoruz yollara. Sevdiceğin ailesi ile tanışmaya gidiyorum Rize'ye. Bi sorun çıkacağını sanmıyorum ama siz yine de bol şans dileyin bana, az biraz bi heycan yok desem yalan olur.

Rize'den İstanbul'a geçicez, sevdiceğin eski dostları ile buluşup, Amatör Astronomi Sempozyumu'na katılıp, akşam da Starfest'09 kapsamında Kilyos sahilinde yüz teleskop ile gökyüzüne bakıcaz. Bir yandan da Ajda dinleyecekmişiz.

İstanbul'dan Ankara'ya geçicez. Planda bir gece konaklamak vardı Ankara'da ama sevilmeyen misafirler nedeniyle büyük ihtimalle gittiğimiz günün akşamı yeniden yola koyulup Kayseri'ye dönücez.

Döndüğümüzde sanırım gelecek hafta salı veya çarşamba olacak. Tam okumadığım bloglarla aradaki farkı kapattım derken yine uzaklara gidiyorum. Umarım döndüğümde anlatacak güzel hikayelerim olur. Heycanlıyım sanırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.