4 Eylül 2009 Cuma

pisi pc kop at

Dünya'nın gelişiminin manyakların elinde olduğunu söylersem hiç de yanlış olmaz bence.

9:45'de başlayacak olan toplantıya vaktinde yetişebilmek için sanırım 6'da kalkıyorlar, kahvaltı yapıp 7:45'de servise biniyorlar ve 1,5 saat yol kat edip toplantı yerine varıyorlar. Toplantıda ise birbirlerine sanırım benim gördüğüm ekmek yeşil, bu ayakkabıyı dana etinden yaptık, ilk insanların kıyafetleri çoğunlukla lila rengiydi gibi durum belirten ama açıklamasını kendilerinin de bilmediği ve kesinlikten çok çok uzak cümleler kuruyorlar... Bu insanlar anladığım kadarıyla hayatlarının büyük kısmında sabahın köründe kalkıyorlar; sadece toplum düzeydinde değil bilimsellikten de uzak garip cümlelere gülüyor garip miktarlarda garip yiyecekleri karıştırarak besleniyor, garip şeylere devasa paralar verip hiç aklınıza gelmeyecek eşyaları on yıllar boyunca kullanmaya devam ediyorlar.

Merak ediyorum acaba ben de bir gün bu insanlar gibi olabilecek miyim yoksa ebediyyen onlardan biri gibi görünüp onları hiçbir zaman anlayamamaya devam mı edicem? Ya da bir zamanlar bi manyağın bana dediği gibi belki ben de yıldızımın kuyruğunu kestirip onu pittbull yaptırır, kontess köpekleri gibi pembe elbiseler giydirip pazar sabahları koşuya çıkarım; kim bilir?
Hı? Ne? Bakırköy mü? Eeee, sanırım yakınlarda olucaktı, neden ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.