14 Ocak 2010 Perşembe

formspring.me

neden astronomi? gördüğüm kadarıyla fazlasıyla mutlusun =)) ama neden seçtin?ben vaktinde kıyısından dönmüştüm de

Başka bir alternatif hiç olmadı neredeyse. İlkokuldan beri aklımda olan şey buydu. Lisedeyken fen lisesinde olmama rağmen felsefeyle de yakından ilgiliydim, gazetecilik okumayı da düşündüm, tiyatro da... Ama sonra bakınca, mesleğim ne olursa olsun hobi olarak tiyatro yapabilirdim, yazı yazmaya devam edebilir ve her durumda bir yazar olabilirdim, istediğim kadar felsefe okuyabilirdim ama astronomi hakkında istediğim derinlikte bilgiye ve eğitime ulaşabileceğim tek durum üniversitede de astronomi okumak olacaktı. Sonrasında da herhangi bir mesleğe sahip olunca bir işe girip çalışmak hiç bana göre değildi. İnsanlarla uğraşmaktansa yıldızlarla ve sayılarla uğraşmayı tercih ettim. Ha, şimdi de saçma sapan insanlarla uğraşmak zorunda kalıyorum zaman zaman ama başka bir meslek edinmiş olsaydım eminim durumum çok daha kötü olurdu.

Sor sorabildiğin kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.