31 Mart 2010 Çarşamba

Self Error


Benim anlamadığım, aklımın ermediği bir dinamiği var hayatın. Tıpkı erkek ne yaparsa kız verir listesindeki gibi. Yaptığın şey hep aynı olmasına rağmen kimi zaman verir, kimi zaman vermez. Ne yaparsam istediğim sonucu elde edeceğimi hala öğrenemedim.
  • Arkadaşlarına iyi davran, seni salak sansın; kötü davran arayıp hal hatır sorsun.
  • Çalış, makale oku, araştırma yap, hocan senden bucak bucak kaçsın; derslerle işlerle ilgilenme hocan seni haftasonu gezmeye davet etsin.
  • Aileni sev, onlara vakit ayır, derslerinle ilgilenmiyorsun diye kızsınlar; şimdi gelemem çalışmam lazım dediğinde aileye vakit ayırmanın önemini anlatsınlar.
  • Sevgilinle birlikte vakit geçirmek için kendi planlarını ertele, fazla üzerine düştüğün için sıkılsın; kendi başına plan yap onu dahil etmediğin için üzülsün.
  • Beklenmedik bir yerden çıkan paranla kendine bişiyler al, müsrif damgası ye; borcu olan arkadaşını alışveriş yaparken uyarınca onu hiç anlamadığını söylesin.
  • Giden sevgilinin ardından gözyaşı dök, amma salaksın onun için üzülünür mü elini sallasan ellisi desinler; giden gitmiştir diye yeni aşklara yelken aç orospu desinler.
          ...

Liste böyle uzar gider...
Benim denklemlerimle işleyen bir dünya bulmak gerçekten imkansız mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki kelam etmeden gittiğinde üzülüyorum ben.